Ano to je fakt. Stejně jako je faktem, že Aeroflot bude postupně uzemňovat svoji flotilu moderních dopravních letadel firem Boeing a Airbus v důsledku západních sankcí a nemožnosti se dostat k náhradním dílům. Proto mu nezbývá než přejít na Tu-214 a možná i Il-96 než bude k dispozici moderní střednětraťový letoun MS-21.Protože byl můj příspěvek týkající se ruských dopravních letadel a jejich budoucnosti z mě neznámého důvodu smazán z diskusního vlákna o Rusku, tak můžeme pokračovat zde.
false flag upozornil na skutečnost, že dle vyjádřením šéfa ROSTECHu, že bude obnovena výroba Tu-214 a Il-96.
To však nic nemění na faktu, že Tu-204/214 a Il-96 jsou konstrukce z konce 80-tých let minulého století a jsou v současné době beznadějně zastaralé.
To neznamená, že by nemohly v RF létat, mohly, když nebude nic lepšího, ale pouze tam, a pak možná v zemích, které jsou také pod sankcemi a k moderním letounům nemají přístup. Nikdo jiný by je nekoupil.