Suchoj Su-30

Odpovědět
Skeptik
Sponzor fóra
Příspěvky: 6435
Registrován: 07 úno 2017, 19:59

Re: Suchoj Su-30

Příspěvek od Skeptik » 03 úno 2022, 12:10

1stCLJan píše:
03 úno 2022, 08:32
V každým případě +vychylováním na kloubů mají Rusové asi podstatnou výhodu před F22 a F35.
F-35 má AESA anténu rovněž mechanicky vychylovanou ... to s typem antény nesouvisí, výhody i nevýhody jsou stejné jak pro PESA tak AESA antény.
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire

Uživatelský avatar
puma
Redaktor - závislák :-)
Příspěvky: 21410
Registrován: 17 zář 2017, 12:49

Re: Suchoj Su-30

Příspěvek od puma » 03 úno 2022, 15:54

F-35 nemá mechanicky vychylovanou atnénu radaru, tedy je reálně limitován pozorovacím úhlem 60x60°, k tomu Irbis nemá jen vychylovanou anténu, ale i otočnou, což umožňuje měnit polarizaci vlny a dá se to využít i při detekci stealth objektů.
Obrázek
Nechť tě provází Síla! Není nevědomosti, pouze poznání. t.me/s/puma_osint

1stCLJan
Samostatný redaktor
Příspěvky: 2405
Registrován: 07 úno 2017, 20:33

Re: Suchoj Su-30

Příspěvek od 1stCLJan » 03 úno 2022, 16:53

Ani F22 nemá vychylovanou anténu, takže ta výhoda ruských radarů v tomto směru je jasná

Skeptik
Sponzor fóra
Příspěvky: 6435
Registrován: 07 úno 2017, 19:59

Re: Suchoj Su-30

Příspěvek od Skeptik » 03 úno 2022, 19:16

Aha, moje chyba. Měl jsem nějak zafixováno, že pohyblivá je a letmý pohled na tuto fotku mě v tom utvrdil. Díky za opravu.
Obrázek
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire

Uživatelský avatar
skflanker_
Sponzor fóra
Příspěvky: 9167
Registrován: 07 úno 2017, 20:22

Re: Suchoj Su-30

Příspěvek od skflanker_ » 15 bře 2023, 11:06

Ad Suchoj a vypustenie paliva za letu:
1. Prečo sa palivo pri núdzovom vypustení nezapáli?
Odpoveď: K vypúšťaniu paliva dochádza v dýze motora za zmiešavacou komorou (kde sa stretávajú 2 prúdy, horúci z druhého stupňa a studený z prvého stupňa motora), navyše pri 85% otáčkach motora nie je teplota spalín v dýze príliš vysoká. Kerosín vychádza ako para, nie ako čistý plyn.
2. Ako dlho môže trvať vypúšťanie?
Odpoveď: Rýchlosť vypúšťania = 600 kg paliva za minútu. Nie je stanovený žiadny časový limit, iba zvyšok (minimálny zostatok)
3. Je systém núdzového vypúšťania a drenážny systém vypúšťania paliva to isté?
Odpoveď: Sú to 2 rôzne systémy, čo sa týka funkcie a agregátov. Drenážny vypúšťací systém zhromažďuje prebytočné palivo a vypúšťa ho na betón na zemi počas parkovania a počas štartovania. Systém núdzového vypúšťania je určený špeciálne na rýchle vypúšťanie paliva.
20230218.jpg
20230218.jpg (68.95 KiB) Zobrazeno 718 x
Сброс топлива в полете на истребителе Су-30СМ / Vypúšťanie paliva počas letu na lietadle Suchoj Su-30SM
Video https://vk.com/video-211260543_456239238 dĺžka 14 sek.
Zdroj https://vk.com/wall-211260543_4235 z 18.02.2023

kenavf
Sponzor fóra
Příspěvky: 10271
Registrován: 07 úno 2017, 19:59

Re: Suchoj Su-30

Příspěvek od kenavf » 15 bře 2023, 20:04

Reálne staršie video BPLA vs Suchoj = porovnanie rýchlosti:
Kto si myslí, že je to všetko veľmi jednoduché, tu je video o tom, čo a ako vidí pilot lietadla, keď sa stretne s cieľom s nízkou rýchlosťou vo veľkej výške.
No a to je presne situácia v ktorej môžu ruské lietadlá v praxi použiť tie vecičky ktoré predvádzajú na leteckých dňoch. V tomto prípade minimálnu rýchlosť s extrémne veľkým AoA. A o ktorých všetci "odborníci" tvrdia ako sú nepoužiteľné.
Z nejakého dôvodu politika priťahuje sociopatov.
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."

Odpovědět