Boeing 737 MAX
-
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 11615
- Registrován: 07 úno 2017, 16:20
Re: Boeing 737 MAX
Amerika First. Možná to i celé může skončit až zákazem FAA provozu A 320 nad USA(pozastavení platnosti certifikace). To přeci nikdy nemůže být a není nedovolená státní podpora Fy. Ani náznakem.
- martanus
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 16726
- Registrován: 01 úno 2017, 10:16
Re: Boeing 737 MAX
Šéf Boeingu sdělil, že společnost vyvinula obnovený software MCAS, který již absolvoval „stovky hodin zkoumání, laboratorních zkoušek a prověrek na trenažéru,“ a také byl otestován dvěma zkušebními lety. Nyní se má konat „certifikační let za účasti představitelů Federálního úřadu civilního letectva USA“.
United Airlines (vlastní sto Boeingů 737) plánuje vrátit se k provozu tohoto letounu v polovině července. American Airlines (sto 737) a Southwest Airlines (dvě stě) v polovině srpna. Ztrátový čas bude tedy činit 4 - 5 měsíců.
https://cz.sputniknews.com/nazory/20190 ... dy-dolaru/
United Airlines (vlastní sto Boeingů 737) plánuje vrátit se k provozu tohoto letounu v polovině července. American Airlines (sto 737) a Southwest Airlines (dvě stě) v polovině srpna. Ztrátový čas bude tedy činit 4 - 5 měsíců.
https://cz.sputniknews.com/nazory/20190 ... dy-dolaru/
A : "Kdo jednou poznal světlo, už nikdy nechce žít ve tmě"
Nikdy není pozdě udělat správnou věc.
Albert Einstein: „Logika tě dostane z bodu A do bodu B. Představivost tě dostane všude.“
Nikdy není pozdě udělat správnou věc.
Albert Einstein: „Logika tě dostane z bodu A do bodu B. Představivost tě dostane všude.“
-
- Senior redaktor
- Příspěvky: 4682
- Registrován: 08 úno 2017, 15:48
Re: Boeing 737 MAX
Boeing737MAX havárie: co se stalo v kokpitu? MCAS a Boeing Patch
- El Diablo
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 5373
- Registrován: 07 úno 2017, 18:56
Re: Boeing 737 MAX
Proč vlastně havarovala letadla 737 od Boeingu?
https://videacesky.cz/video/vox-proc-vl ... od-boeingu
https://videacesky.cz/video/vox-proc-vl ... od-boeingu
Co cítíte, když střílíte teroristy?
Zpětný ráz.
http://www.eldiablo.webz.cz/
Takže se sejdeme v Šestce na Šedesát šestce zejtra ráno v šest. Zapamatuješ si to?
Můžeš mi to ještě šestkrát zvopakovat?
I šestiletý dítě by si to pamatovalo.
Zpětný ráz.
http://www.eldiablo.webz.cz/
Takže se sejdeme v Šestce na Šedesát šestce zejtra ráno v šest. Zapamatuješ si to?
Můžeš mi to ještě šestkrát zvopakovat?
I šestiletý dítě by si to pamatovalo.
-
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 11615
- Registrován: 07 úno 2017, 16:20
Re: Boeing 737 MAX
Krátké shrnutí důsledků
Boeing šel ke dnu: společnost ztratí miliardy dolarů
Zrušení letů Boeingů 737 MAX již přišlo leteckého výrobce na miliardu dolarů a společnost neví, kolik to bude do konce roku. Experti odhadují škody minimálně na 5 miliard.
https://ac24.cz/-/boeing-sel-ke-dnu-spo ... direct=%2F
Boeing šel ke dnu: společnost ztratí miliardy dolarů
Zrušení letů Boeingů 737 MAX již přišlo leteckého výrobce na miliardu dolarů a společnost neví, kolik to bude do konce roku. Experti odhadují škody minimálně na 5 miliard.
https://ac24.cz/-/boeing-sel-ke-dnu-spo ... direct=%2F
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 11947
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: Boeing 737 MAX
Kupodivu, akcie Boeingu padli hlavne cca 12.3.2019 o cca 20%, od vtedy majú relatívne stabilnú hodnotu cca 380USD.
"Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek".-T.Baťa.
"Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič." -Edmund Burke.
"Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič." -Edmund Burke.
-
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 6274
- Registrován: 16 úno 2017, 21:19
Re: Boeing 737 MAX
Co sa tyka Boeingu, situacia je stabilna, lebo neexistuje alternativa. Vsetci vedia, ze tie lietadla nikto iny nedoda a ak chcu spolocnosti lietat a zarabat, budu ich odoberat hned ako to regulator povoli. A to povolenie bude udelene velmi skoro.
-
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 11615
- Registrován: 07 úno 2017, 16:20
Re: Boeing 737 MAX
Nejpodstatnější je ztráta důvěry jak u zákazníků tak i ve funkčnost a objektivnost FAA a to je dlouhodobý problém neprojevující se ihned ale důsledky se projevují hlavně až v čase. Obojí bude muset nakonec zadublovat, státní mocenský protekcionizmus jež je již dnes až bezohledně praktikovaný v celých sektorech IT a zbrojního průmyslu po jejich ústupu ze světové špičky podle oborů do průměru až podprůměru.
Juro, prozatím jen Airbus který navíc prozatím nemá výrobní kapacity pro navýšení odbytu......
Juro, prozatím jen Airbus který navíc prozatím nemá výrobní kapacity pro navýšení odbytu......
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9238
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: Boeing 737 MAX
Stávající situace je taková, že ani civilní divize Boeingu, ani Airbus nejsou bez státních subvencí profitabilní.
Akcionáři Boeingu pe vně věří, že je stát z průseru B737MAX vytáhne. Stejně jako akcionáři Airbusu věří v totéž v případě průseru A380.
A myslím, že se nemýlí ...
Akcionáři Boeingu pe vně věří, že je stát z průseru B737MAX vytáhne. Stejně jako akcionáři Airbusu věří v totéž v případě průseru A380.
A myslím, že se nemýlí ...
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-
- Senior redaktor
- Příspěvky: 3359
- Registrován: 17 úno 2017, 14:09
Re: Boeing 737 MAX
Boeingy 737 MAX mohou získat certifikaci na přelomu května a června
Tak brzké udělení certifikace se nečekalo, investoři počítali s půlročním uzemněním typu, podotkl list. Potvrzují ho ale dva zdroje obeznámené s udělováním certifikace . Slyšel o něm i výkonný ředitel společnosti Air Lease Corp Steve Udvar-Hazy, kterému o termínu řekl při jednáních Boeing.
Ředitel Boeingu Dennis Muilenburg řekl už 17. dubna, že společnost ukončila 135 testů nového software včetně letových a další letový text by mohl být už certifikační.
FAA svolal klíčovou schůzi předsedů úřadů pro civilní letectví na 23. května, kde zřejmě předloží závěrečnou bezpečnostní analýzu Boeingu 737 MAX. FAA ale musí přesvědčit, že bylo uděláno vše pro bezpečnost stroje.
Tragické nehody
Dvě tragické nehody poslední generace Boeingů 737 MAX si vyžádaly celkem 346 mrtvých. Jak v říjnu v Indonésii tak v březnu v Etiopii k nim přispěl nový systém MCAS, který má zabránit ztrátě vztlaku při příliš prudkém stoupání. Reagoval však na chybné údaje senzorů a posílal opakovaně letadla k zemi.
Systém byl nově upraven, takže zasahuje jen v případě varovných dat ze dvou senzorů a nejen z jednoho, a zasahuje jen jednou a slaběji.
Udvar-Hazy ale upozornil, že Boeing a FAA nebudou mít lehkou úlohu: „FAA a Boeing musejí prokázat 23. května, že mají vše pod kontrolou.“ Případ je výjimečný v tom, že pod kritikou se tentokrát neocitl jen výrobce, ale také FAA, který je podezříván, že šel až moc na ruku Boeingu, jenž zaostával ve vývoji úspornějšího typu za konkurenčním Airbusem a bál se ztráty trhu jednouličkových letadel.
I když by ale typ získal certifikaci, stejně nebude moci být hned nasazen na linky. Budou se muset zaškolit posádky, aby uměli pracovat s upraveným systémem MCAS, a také se budou muset vycvičit, jak mají jednat v případě jeho selhání. Místo na tabletech se tentokrát budou cvičit na letových simulátorech. To si vyžádá další týdny, takže američtí provozovatelé by Boeingy 737 MAX mohly opět využívat od srpna.
https://www.novinky.cz/zahranicni/ameri ... ervna.html
První cestující budou mít podobný adrenalinový zážitek jako piloti kamikaze
Tak brzké udělení certifikace se nečekalo, investoři počítali s půlročním uzemněním typu, podotkl list. Potvrzují ho ale dva zdroje obeznámené s udělováním certifikace . Slyšel o něm i výkonný ředitel společnosti Air Lease Corp Steve Udvar-Hazy, kterému o termínu řekl při jednáních Boeing.
Ředitel Boeingu Dennis Muilenburg řekl už 17. dubna, že společnost ukončila 135 testů nového software včetně letových a další letový text by mohl být už certifikační.
FAA svolal klíčovou schůzi předsedů úřadů pro civilní letectví na 23. května, kde zřejmě předloží závěrečnou bezpečnostní analýzu Boeingu 737 MAX. FAA ale musí přesvědčit, že bylo uděláno vše pro bezpečnost stroje.
Tragické nehody
Dvě tragické nehody poslední generace Boeingů 737 MAX si vyžádaly celkem 346 mrtvých. Jak v říjnu v Indonésii tak v březnu v Etiopii k nim přispěl nový systém MCAS, který má zabránit ztrátě vztlaku při příliš prudkém stoupání. Reagoval však na chybné údaje senzorů a posílal opakovaně letadla k zemi.
Systém byl nově upraven, takže zasahuje jen v případě varovných dat ze dvou senzorů a nejen z jednoho, a zasahuje jen jednou a slaběji.
Udvar-Hazy ale upozornil, že Boeing a FAA nebudou mít lehkou úlohu: „FAA a Boeing musejí prokázat 23. května, že mají vše pod kontrolou.“ Případ je výjimečný v tom, že pod kritikou se tentokrát neocitl jen výrobce, ale také FAA, který je podezříván, že šel až moc na ruku Boeingu, jenž zaostával ve vývoji úspornějšího typu za konkurenčním Airbusem a bál se ztráty trhu jednouličkových letadel.
I když by ale typ získal certifikaci, stejně nebude moci být hned nasazen na linky. Budou se muset zaškolit posádky, aby uměli pracovat s upraveným systémem MCAS, a také se budou muset vycvičit, jak mají jednat v případě jeho selhání. Místo na tabletech se tentokrát budou cvičit na letových simulátorech. To si vyžádá další týdny, takže američtí provozovatelé by Boeingy 737 MAX mohly opět využívat od srpna.
https://www.novinky.cz/zahranicni/ameri ... ervna.html
První cestující budou mít podobný adrenalinový zážitek jako piloti kamikaze

Vy nejstě špión, voják, uvažujetě pokrokovo. Vy stě marxista!
- petrp
- Šéfredaktor
- Příspěvky: 17957
- Registrován: 31 led 2017, 18:04
Re: Boeing 737 MAX
Boeing věděl o softwarovém problému letounů 737 MAX skoro rok, aerolinky ale neinformoval
Americký výrobce letadel Boeing věděl o softwarovém problému letounů 737 Max zhruba rok, neinformoval o tom ale ani letecké společnosti, ani regulační orgány. Částečné a nekonzistentní objasnění situace poskytl až po pádu indonéského stroje tohoto typu. Boeing nicméně trvá na tom, že tato věc nepředstavuje bezpečnostní riziko.
https://www.euro.cz/udalosti/boeing-ved ... al-1450016
Americký výrobce letadel Boeing věděl o softwarovém problému letounů 737 Max zhruba rok, neinformoval o tom ale ani letecké společnosti, ani regulační orgány. Částečné a nekonzistentní objasnění situace poskytl až po pádu indonéského stroje tohoto typu. Boeing nicméně trvá na tom, že tato věc nepředstavuje bezpečnostní riziko.
https://www.euro.cz/udalosti/boeing-ved ... al-1450016
Propaganda z lidí idioty nedělá, propaganda je na idioty cílená. G. B. Shaw
Zrození je ortel smrti, odložený na neurčito. Johann Nepomuk Nestroy
Lepší s Parkinsonem rozlít, než s Alzheimerem zapomenout vypít...
Zrození je ortel smrti, odložený na neurčito. Johann Nepomuk Nestroy
Lepší s Parkinsonem rozlít, než s Alzheimerem zapomenout vypít...
-
- Samostatný redaktor
- Příspěvky: 1190
- Registrován: 01 úno 2017, 13:27
Re: Boeing 737 MAX
Kdyz to neni problem at to dokazou, vezmou nejake indicke letadlo na zemi bez upravy SW, s mistni posadkou, ne profikama, obsadi ho vedeni Boeingu, natankujou plnou a vydaji se na cestu a udelaji tak 20 startu.
-
- Senior redaktor
- Příspěvky: 3359
- Registrován: 17 úno 2017, 14:09
Re: Boeing 737 MAX
Boeing oznámil dokončení vylepšeného softwaru pro letouny 737 MAX
"Věříme, že stroje 737 MAX s aktualizovaným softwarem budou jedněmi z nejbezpečnějších letounů, jaké kdy létaly," uvedl šéf podniku Dennis Muilenburg. FAA na příští čtvrtek plánuje setkání s regulátory letecké přepravy z celého světa, aby je seznámil s hodnocením softwarových úprav Boeingu a nového výcviku pilotů, napsala agentura Reuters.
Boeing podle Reuters doufá, že softwarové úpravy a související výcvik pilotů pomohou zabránit tomu, aby chybná data spustila stabilizační systém MCAS, který byl aktivován při obou nehodách.
Boeing 737 MAX 8 společnosti Ethiopian Airlines se 10. března zřítil krátce po startu z etiopské Addis Abeby. Na palubě bylo 157 lidí, nikdo nepřežil. Stejný stroj měl nehodu loni v říjnu, kdy letadlo nízkonákladové společnosti Lion Air se 181 pasažéry a osmi členy posádky na palubě havarovalo krátce po startu z letiště v Jakartě. Ani tehdy neštěstí nikdo nepřežil.
Přerušení provozu letounů 737 MAX má negativní vliv na hospodářské výsledky Boeingu. Podnik v polovině března v důsledku nehod pozastavil dodávky strojů 737 MAX zákazníkům. Začátkem dubna pak oznámil, že se rozhodl dočasně snížit tempo jejich výroby téměř o pětinu na 42 strojů měsíčně.
https://www.novinky.cz/ekonomika/505074 ... 7-max.html
A pak že to nejde... změnit pár řádků v kódu.
"Věříme, že stroje 737 MAX s aktualizovaným softwarem budou jedněmi z nejbezpečnějších letounů, jaké kdy létaly," uvedl šéf podniku Dennis Muilenburg. FAA na příští čtvrtek plánuje setkání s regulátory letecké přepravy z celého světa, aby je seznámil s hodnocením softwarových úprav Boeingu a nového výcviku pilotů, napsala agentura Reuters.
Boeing podle Reuters doufá, že softwarové úpravy a související výcvik pilotů pomohou zabránit tomu, aby chybná data spustila stabilizační systém MCAS, který byl aktivován při obou nehodách.
Boeing 737 MAX 8 společnosti Ethiopian Airlines se 10. března zřítil krátce po startu z etiopské Addis Abeby. Na palubě bylo 157 lidí, nikdo nepřežil. Stejný stroj měl nehodu loni v říjnu, kdy letadlo nízkonákladové společnosti Lion Air se 181 pasažéry a osmi členy posádky na palubě havarovalo krátce po startu z letiště v Jakartě. Ani tehdy neštěstí nikdo nepřežil.
Přerušení provozu letounů 737 MAX má negativní vliv na hospodářské výsledky Boeingu. Podnik v polovině března v důsledku nehod pozastavil dodávky strojů 737 MAX zákazníkům. Začátkem dubna pak oznámil, že se rozhodl dočasně snížit tempo jejich výroby téměř o pětinu na 42 strojů měsíčně.
https://www.novinky.cz/ekonomika/505074 ... 7-max.html
A pak že to nejde... změnit pár řádků v kódu.

Vy nejstě špión, voják, uvažujetě pokrokovo. Vy stě marxista!
-
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 11615
- Registrován: 07 úno 2017, 16:20
Re: Boeing 737 MAX
Prvá vlaštovka z budoucího velkého hejna:
Další potíže Boeingu. Vdova z Francie chce kvůli nehodě 276 milionů
https://echo24.cz/a/S2anp/dalsi-potize- ... 76-milionu
Další potíže Boeingu. Vdova z Francie chce kvůli nehodě 276 milionů
https://echo24.cz/a/S2anp/dalsi-potize- ... 76-milionu
- petrp
- Šéfredaktor
- Příspěvky: 17957
- Registrován: 31 led 2017, 18:04
Re: Boeing 737 MAX
FAA nemá harmonogram na povolení letounů Boeing 737 MAX
Šéf amerického Federálního úřadu pro letectví (FAA) Dan Elwell nemá žádný harmonogram toho, kdy by jeho úřad mohl opět uvést do provozu letouny Boeing 737 MAX, jejichž byly pozastaveny po tragických nehodách v Indonésii a Etiopii. V noci na dnešek o tom informovala agentura Reuters. Americká společnost Boeing před týdnem ohlásila dokončení vývoje vylepšeného softwaru, jehož funkčnost FAA prověřuje.
"Nejsem vázán žádným harmonogramem," řekl Elwell novinářům před dnešním setkání s regulátory letecké dopravy z celého světa včetně Evropské unie, číny či Kanady, které chce FAA seznámit s aktuálními bezpečnostními analýzami. Společnost Boeing chce schůzky využít k debatě o hodnoceních softwarových úprav letounu 737 MAX a novém výcviku pilotů. Elwell poznamenal, že FAA stále očekává formální softwarový upgrade od Boeingu. Zdůraznil také, že FAA ještě nerozhodla o opravených výcvikových požadavcích.
Na dotaz, zda je realistické, že 737 MAX budou do srpna opět létat, odmítl být Elwell konkrétní. "I kdybyste zmínil říjen, tak bych to neřekl, protože jsme ještě nerozhodli, jaké přesně budou výcvikové požadavky," uvedl s tím, že je nutné nejdříve získat důvěru, aby bylo možné zákaz provozu zrušit
http://www.flymag.cz/article.php?id=12081
Šéf amerického Federálního úřadu pro letectví (FAA) Dan Elwell nemá žádný harmonogram toho, kdy by jeho úřad mohl opět uvést do provozu letouny Boeing 737 MAX, jejichž byly pozastaveny po tragických nehodách v Indonésii a Etiopii. V noci na dnešek o tom informovala agentura Reuters. Americká společnost Boeing před týdnem ohlásila dokončení vývoje vylepšeného softwaru, jehož funkčnost FAA prověřuje.
"Nejsem vázán žádným harmonogramem," řekl Elwell novinářům před dnešním setkání s regulátory letecké dopravy z celého světa včetně Evropské unie, číny či Kanady, které chce FAA seznámit s aktuálními bezpečnostními analýzami. Společnost Boeing chce schůzky využít k debatě o hodnoceních softwarových úprav letounu 737 MAX a novém výcviku pilotů. Elwell poznamenal, že FAA stále očekává formální softwarový upgrade od Boeingu. Zdůraznil také, že FAA ještě nerozhodla o opravených výcvikových požadavcích.
Na dotaz, zda je realistické, že 737 MAX budou do srpna opět létat, odmítl být Elwell konkrétní. "I kdybyste zmínil říjen, tak bych to neřekl, protože jsme ještě nerozhodli, jaké přesně budou výcvikové požadavky," uvedl s tím, že je nutné nejdříve získat důvěru, aby bylo možné zákaz provozu zrušit
http://www.flymag.cz/article.php?id=12081
Propaganda z lidí idioty nedělá, propaganda je na idioty cílená. G. B. Shaw
Zrození je ortel smrti, odložený na neurčito. Johann Nepomuk Nestroy
Lepší s Parkinsonem rozlít, než s Alzheimerem zapomenout vypít...
Zrození je ortel smrti, odložený na neurčito. Johann Nepomuk Nestroy
Lepší s Parkinsonem rozlít, než s Alzheimerem zapomenout vypít...
-
- Samostatný redaktor
- Příspěvky: 1663
- Registrován: 16 úno 2017, 10:41
Re: Boeing 737 MAX
Já jsem dám obrázky, kde je problém v konstrukci. Ono se o tom moc mluví, ale podstata problému nikde moc není.








Když zde cenzura začala, tak tady 10.8.2020 Woxia skončila. Mějte se všichni dobře, se kterými se mi dobře povídalo.
SZ nevybírám - tak omluvte, že Vám na ně už neodpovím
SZ nevybírám - tak omluvte, že Vám na ně už neodpovím
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9238
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: Boeing 737 MAX
Jen doplním.
On tam vlastně žádný "problém v konstrukci" není.
Ano, je pravda, že instalace motorů s větším průměrem (obtokovým poměrem) zhoršil chování letadla v určitých fázích letu (stoupání), ale to není nic zásadního. Jen ovládání (vyvažování) letadla je trochu složitější.
Instalace augumentačního systému, který automaticky letadlo vyvažuje též není nic nenormálního. Takový systém využívá mnoho letadel, včetně Airbusů.
Problém je že MCAS měl zbytečně razantně nastavení charakteristiku a špatně řešení "ochranu" před chybnou signalizací senzoru snímání úhlu náběhu (to "zlaté křidélko" na obrázku dole). No a hlavně to, že o fungování systému a jeho možných zásazích do řízení letadla, nebyli piloti dostatečně informováni.
On tam vlastně žádný "problém v konstrukci" není.
Ano, je pravda, že instalace motorů s větším průměrem (obtokovým poměrem) zhoršil chování letadla v určitých fázích letu (stoupání), ale to není nic zásadního. Jen ovládání (vyvažování) letadla je trochu složitější.
Instalace augumentačního systému, který automaticky letadlo vyvažuje též není nic nenormálního. Takový systém využívá mnoho letadel, včetně Airbusů.
Problém je že MCAS měl zbytečně razantně nastavení charakteristiku a špatně řešení "ochranu" před chybnou signalizací senzoru snímání úhlu náběhu (to "zlaté křidélko" na obrázku dole). No a hlavně to, že o fungování systému a jeho možných zásazích do řízení letadla, nebyli piloti dostatečně informováni.
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
- palo satko
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 8196
- Registrován: 16 úno 2017, 07:51
Re: Boeing 737 MAX
Vyriešenie chyb v ovladani je len menšia čast problemu. Na čt24 bol rozhovor s pravnikom o škodach, sudoch, nahrade a peniazoch. On v zasade nepochyboval o tom, že Boeing zavadu vyrieši, dokonca naznačil, že obe strany, Boeing aj dopravci najdu spoločny kompromis aby to Boeing velmi nebolelo. Ale na zaverečnu otazku, či by si do "opraveneho" Maxu sadol odpovedal jasne: NIE. No a takych bude vela.
"Ego sum rex Romanus et super grammaticam" Žigmund - liška ryšava v Kostnici. Nie som cisar, ale gramatiku tiež nezvladam. :)
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9238
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: Boeing 737 MAX
Naštěstí 95% pasantů nerozezná B-737 od A-320, natož aby poznali verzi MAX 

"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
- palo satko
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 8196
- Registrován: 16 úno 2017, 07:51
Re: Boeing 737 MAX
Mozno v Ceskej kotline, alebo vo Felvideku, ale v USA su ludia od podstaty rezimu zlomyselne opatrni a sudia sa jedna radost.
"Ego sum rex Romanus et super grammaticam" Žigmund - liška ryšava v Kostnici. Nie som cisar, ale gramatiku tiež nezvladam. :)