Se vsadím, že ti utajení svědci o kterých mluví, budou osoby, co viděli jen transport Buku na tahači (což bude hlavní důkaz) a sami ho sledovali pro SBU, na 99% to budou spolupracovníci SBU na Donbasu, ale jiné svědky mít nebudou a jsou vydávání SBU za náhodné svědky, kteří jeden transport Buku sledují minimálně od 16.7 ráno v autech od hranice velice systematicky a "nenápadně" zastavují s autem v Torezu na pumpě a fotí i z té benzinky (zde je klíčový ten očitý svědek koukající z okna na fotce velice pravděpodobně těchto SBU spolupracovníků provádějící sledování, kterého se podařilo dohledat nezávislým novinářům, co kouká na ten tahač s Bukem, a ten tvrdí, že tam stál, ale 16.7 a ne jak tvrdí oficiální verze (SBU) z vyšetřování JIT 17.7), identita těchto svědků bude navždy utajená, pokud se celá ta sledovací akce SBU neprovalí.
Pořád totiž operují s zcela nelogickou konstrukcí, že jen toto jedno odpalovací vozidlo Buku na tahači z X záběrů, které má jediné SBU detailně zadokumentované a sledovala jej, tak muselo nutně MH17 sestřelit, přitom jim tam u hranice operují den předtím velice pravděpodobně další Buky a v Kyjevě to vědí nejpozději už od večera 16.7, kdy jim "ruské letectvo" sestřeluje Su-25 nad max. výškovými dosahy i OSA-AKM.
A takový detail, na těch záběrech Buku na tahači schází jedna PLŘS, oficiální verze tvrdí, že to je to vozidlo a ta PLŘS, co sestřelila MH17 a tahač jede už do RF po sestřelu MH17. Jenže to také může být dost dobře to vozidlo s chybějící PLŘS, co sestřelila večer 16.7 ten UA Su-25 u hranice a vozidlo nejede směrem do RF, jak tvrdí SBU. To by zas výrazně nahrávalo verzi, že SBU už několik dní před sestřelem MH17 o těch Bucích na Donbassu ví a aktivně je sleduje.
Kdyby Kyjev totiž jen připustil, že o těch Bucích ví minimálně od sestřelu onoho Su-25 večer 16.7 a postřelují vzdušné cíle minimálně od odpoledne 16.7 (rusové střílí Grady v 17h zpoza hranice na UA), tak se pak ale celý "důkazní" řetěz JIT (SBU/Bellingcatu) sesype jak domeček z karet (a hlavně se to vše stočí k tomu, proč Kyjev neuzavřel vzdušný prostor už večer 16.7 po sestřelu Su-25 Bukem či ruským letectvem - jak tvrdí i dnes a na co čekali, co to bylo za operaci SBU a jak pokračovala či kdy skončila atd.., zda neuzavření vzdušného prostoru večer 16.7 po sestřelu toho Su-25, ke kterému mělo zcela jasně dojít ať sestřel Su-25 provedlo ruské letectvo či Buk, tak zda má s operací SBU nějakou přímou souvislost nebo ne a jakou, třeba tu, že o těchto operacích ani vedení v Kyjevě nic neví a SBU je provádí na vlastní pěst a proto ani nemohlo dojít k uzavření vzdušného prostoru nad Donbasem už večer 16.7, a už by se to začalo stáčet dost zajímavým směrem - k SBU), protože ta chybějící PLŘS na jednom vozidle vůbec nemusí být ta, co musela zcela nutně sestřelit MH17, což z nějakého zcela nelogického důvodu pokládají za hlavní nepřímý důkaz.
Schválně si zkuste v realistickém simulátoru sestřelit PVO komplexem OSA-AK vzdušný nemanévrující cíl (Su-25) letící na výšce 6200m (původně MO UA uvádí výšku 8200m) při rychlostech 700-850km/h na zcela vstřícném kurzu. Simulující onen sestřel Su-25 u hranice večer 16.7. Nesestřelíte jej, protože výškový dosah PLŘS OSA-AKM je 25-5000m.
https://sites.google.com/site/samsimulator1972/home