Železniční nehody

Odpovědět
Alchymista
Redakční rada
Příspěvky: 49454
Registrován: 01 úno 2017, 08:58

Re: Železniční nehody

Příspěvek od Alchymista » 18 zář 2024, 21:12

https://ekonomickydenik.cz/v-praze-se-s ... nact-lidi/
V Praze se srazily dva vlaky. Zraněných je pětadvacet lidí
V pražské Libni na trati mezi stanicí Vysočany a hlavním nádražím se ve středu ráno srazily dva vlaky. Mluvčí Správy železnic Dušan Gavenda řekl, že jeden z osobních vlaků narazil do stojící soupravy. Policie České republiky na sociální síti X informovala, že dechová zkouška u jednoho ze strojvedoucích byla pozitivní, byl proto převezen k lékařskému vyšetření spojeném s odběrem krve. Strojvedoucí z druhého vlaku byl v zácviku.
Drážní inspekce následně informovala o tom, že osobní vlak mířící ze stanice Praha-Čakovice na Praha Masarykovo nádraží minul krátce po půl osmé ráno v Praze na Odbočce Balabenka vjezdové návěstidlo, které bylo v poloze zakazující jízdu a následně narazil zezadu do vlaku, který mířil do stanice Praha Masarykovo nádraží z Milovic. Škody Drážní inspekce odhadla na 31 milionů korun. Na místě mimořádné události šetřili příčiny a okolnosti jejího vzniku čtyři inspektoři.
Zasahujeme společně s hasiči @Spravazeleznic @zzshmp a @PolicieCZ u srážky svou osobních vlaků v Praze Libni. pic.twitter.com/WFqzmPkxDk
— Hasiči Praha 🚒 (@HasiciPraha) September 18, 2024
Na místě srážky vlaků zasahovali pražští i drážní hasiči, kteří evakuovali cestující a budou odstraňovat obě soupravy z trati. Záchranná služba hlavního města Prahy informovala o tom, že celkem z Balabenky převezla 25 pacientů. Dominovaly úrazy hlavy, končetin a výjimkou nebyly zlomeniny. Ostatní cestující se přesunuli evakuačním vlakem do Vysočan. Někteří z nich měli zdravotní obtíže, šlo o úrazy hlavy či nevolnost.

Údaje o počtech raněných se bezprostředně po nehodě ráno měnily. Pražská záchranná služba na síti X uvedla, že na místo vyslala kromě několika záchranářských posádek i speciální vůz Fénix. Vyhlásila traumatologický plán pro mimořádné situace.

Srážka vlaků ráno zastavila provoz na trati, dočasně byla také v obou směrech uzavřena Čuprova ulice v úseku ulic Na Žertvách – Povltavská, oznámila to ve středu ráno společnost TSK Praha i police.

České dráhy krátce před polednem povrdily, že dechová zkouška jejich strojvedoucího dopadla pozitivně. „Ačkoliv nebyla podle dostupných informací nehoda zaviněna naším strojvedoucím, nic to nemění na vážnosti tohoto zjištění,“ uvedly na sociální síti X.

Ve vyjádření zmínily, že se ještě čeká na finální potvrzení výsledku speciálním testem ve zdravotnickém zařízení. „Pokud se potvrdí, že u našeho strojvedoucí došlo ke konzumaci alkoholu, půjde o absolutně neakceptovatelné jednání, pro které neexistuje žádné vysvětlení a omluva,“ dodaly.

Tato situace podle Českých drah také nezůstane bez odezvy. V případě definitivního potvrzení státní dopravce ukončí se zaměstnancem pracovní poměr. V reakci na dnešní událost také dráhy zahájily mimořádnou kontrolní akci zaměřenou na strojvedoucí.

„V samotných Českých drahách jsme v roce 2024 za leden až srpen provedli více než 47 tisíc preventivních kontrol na alkohol a omamné látky. Budeme v nich pokračovat a ještě je zesílíme,“ uvedly.
COVID-19 nie je choroba, COVID-19 je globálny test inteligencie jedincov, spoločenstiev, národov a štátov.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.

Uživatelský avatar
El Diablo
Redaktor - závislák :-)
Příspěvky: 5368
Registrován: 07 úno 2017, 18:56

Re: Železniční nehody

Příspěvek od El Diablo » 28 úno 2025, 13:41

Obří požár vlakových cisteren s benzolem na Přerovsku, domlouvá se letecké hašení
28. února 2025 12:09, aktualizováno 13:27
Hasiči zasahují v Hustopečích nad Bečvou na Přerovsku, kde po vykolejení nákladního vlaku vzplály cisterny s nebezpečným a toxickým benzolem. Hoří také lokomotiva, podle aktuálních informací je v plamenech nejméně pět vagonů a také trafostanice u trati. Domlouvá se i letecké hašení. Provoz na trati je zastavený. Celé Hustopeče jsou kvůli požáru bez elektřiny, lidem se doporučuje, aby nevětrali.
Zdroj: https://www.idnes.cz/olomouc/zpravy/poz ... zpravy_slv
Co cítíte, když střílíte teroristy?
Zpětný ráz.
http://www.eldiablo.webz.cz/
Takže se sejdeme v Šestce na Šedesát šestce zejtra ráno v šest. Zapamatuješ si to?
Můžeš mi to ještě šestkrát zvopakovat?
I šestiletý dítě by si to pamatovalo.

Uživatelský avatar
petrp
Šéfredaktor
Příspěvky: 17956
Registrován: 31 led 2017, 18:04

Re: Železniční nehody

Příspěvek od petrp » 28 úno 2025, 20:36

Hasiči zasahují u požáru železničních cisteren na Přerovsku. Obnova provozu na trati potrvá týdny
Hasiči vyhlásili zvláštní stupeň požárního poplachu, provoz na trati je zastaven. Zatím nejsou informace o případných zraněních. V ovzduší zatím nejsou překročeny limity škodlivin. Požár dle mluvčí hasičů odhadem způsobil škodu 125 milionů korun.
...
Podle chemika z olomoucké přírodovědecké fakulty Pavla Hradila může mít únik látky obrovský dopad na životní prostředí. „V každém případě je to problém – pro spodní vodu, ovzduší, okolní obce. Je to mimořádná situace. Otázka dopadu na životní prostředí bude záležet na tom, kolik se podaří odbagrovat, odtěžit a spálit, je to dost velká havárie. Poškozuje to spodní vodu, pokud by se to tam dostalo. Pokud by to nateklo do řek, je to toxické i pro ryby,“ vyjmenoval Hradil. „Tyto látky jsou toxické pro rostliny, benzen je toxický pro vegetaci, narušuje růst rostlin, fotosyntézu a podobně,“ sdělil dále Komárek s tím, že pokud se látka dostane do půdního prostředí, tak může migrovat do podzemních vod. „Určitě bych potom místním doporučoval, aby si jednou za čas, protože to má nějaké zdržení, nechali podzemní vodu zkontrolovat,“ dodal.

Obavy z dopadu nehody mají také rybáři v oblasti a zemědělci obhospodařující okolní pole. „V místě zásahu bude nutné odtěžit kontaminovanou půdu. Když jsme se bavili s místními zemědělci, kteří mají ornou půdu v blízkosti trati, tak říkali, že tam přímo hořely velké kusy země, jak se látka rozlila do okolí,“ popsala Bezuchová.
https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/re ... chu-358549

Propaganda z lidí idioty nedělá, propaganda je na idioty cílená. G. B. Shaw
Zrození je ortel smrti, odložený na neurčito. Johann Nepomuk Nestroy
Lepší s Parkinsonem rozlít, než s Alzheimerem zapomenout vypít...

Alchymista
Redakční rada
Příspěvky: 49454
Registrován: 01 úno 2017, 08:58

Re: Železniční nehody

Příspěvek od Alchymista » 28 úno 2025, 23:28

https://www.echo24.cz/a/Hnurf/zpravy-do ... un-benzolu
Vykolejený vlak u Hustopečí převážel přes tisíc tun benzolu v 17 cisternách. Chemikálii vyrobila DEZA z Agrofertu
Nákladní vlak, který vykolejil u Hustopečí nad Bečvou na Přerovsku, převážel 17 cisteren s benzolem,15 z nich zasáhl požár. Každá cisterna byla naplněna zhruba 60 tunami této látky. Na dotaz ČTK to řekla krajská mluvčí hasičů Lucie Balážová. Materiál, který cisterny obsahovaly vyrobila chemička DEZA ze skupiny Agrofert. Na místě hasiči stále zasahují, požár aktuálně likvidují i ze vzduchu za pomoci vrtulníku s bambi vakem. Vyšetřovatelé již začali v terénu pracovat, zjistila zpravodajka ČTK na místě nehody. Provoz vlaků na trati z Hranic na Moravě do Valašského Meziříčí bude po mohutném požáru cisteren obnoven zřejmě až za několik týdnů.

„Látka by měla být ve všech cisternách stejná, množství se bude upřesňovat, ale je to zhruba 60 tun v jedné cisterně. Neznamená to však, že všechna vyhoří nebo unikne, v tuto chvíli probíhá zásah,“ uvedla mluvčí hasičů.
Nehoda se stala u železniční stanice Hustopeče nad Bečvou, dým na místě již nebyl odpoledne tak hustý, oheň se tedy daří hasičům postupně likvidovat. Zásah je podle nich velmi náročný. „Hoří 15 cisteren s nebezpečnou látkou, je to náročné množstvím techniky, množstvím hasičů, fyzicky náročným zásahem, musíme po celou dobu zasahovat v dýchací technice, je to v blízkosti zemědělských ploch a obytného území. Rozsahem pro Olomoucký kraj si nic podobného za posledních šest let nepamatuji,“ uvedla mluvčí hasičů.

Podle hejtmana Ladislava Oklešťka (ANO) již vagony „vyhořívají“, požár se podle něj zmenšuje. Uvedl, že na místě je přes 50 jednotek, zasahují zde hasiči ze tří krajů. „Je tam dostatek sil. Nebezpečí pro okolní obce, že by došlo ke kontaminaci ovzduší, zatím nehrozí, laboratoř objela riziková místa a ukázalo se, že žádné hodnoty nepřesahují limity, z tohoto pohledu je to v pořádku,“ řekl ČTK hejtman.

Doplnil, že situaci na místě řeší i odbor životního prostředí v Hranicích. „Blízko se nachází nějaký potok, kam by se benzol mohl dostat. Hasiči tam použijí nornou stěnu, benzol je lehčí než voda. Měl by plavat na povrchu,“ doplnil hejtman. Je ve spojení s krajským ředitelem hasičů i s jejich krizovým štábem.

Cisternový vlak vezl benzen, který vyrobila z benzolu chemička DEZA v nedalekém Valašském Meziříčí. Na dotaz ČTK to dnes řekl Pavel Heřmanský ze skupiny Agrofert, do které DEZA patří. Chemička DEZA zpracovává dehet a surový benzol.

Provoz na trati je stále zastavený. Obyvatelům Hustopečí bylo doporučeno, aby nevětrali, v obci nešla zhruba půldruhé hodiny elektřina, řekl ČTK tajemník obce Václav Vomáčka. Varování obec lidem poslala přes SMS a sociální sítě. Vyhlášen byl zvláštní, nejvyšší možný stupeň požárního poplachu.

Na místě odpoledne začali pracovat také vyšetřovatelé z řad policie i hasičů. Dokumentují a měří trať a fotí odstavenou lokomotivu, kterou požár nezasáhl.

Provoz vlaků na trati z Hranic na Moravě do Valašského Meziříčí bude obnoven zřejmě až za několik týdnů. Dopravu cestujících nyní v tomto úseku zajišťují místo vlaků náhradní autobusy. ČTK to sdělil mluvčí drážních hasičů Martin Kavka.
COVID-19 nie je choroba, COVID-19 je globálny test inteligencie jedincov, spoločenstiev, národov a štátov.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.

Alchymista
Redakční rada
Příspěvky: 49454
Registrován: 01 úno 2017, 08:58

Re: Železniční nehody

Příspěvek od Alchymista » 03 bře 2025, 23:15

https://ekonomickydenik.cz/odhad-skod-p ... onu-korun/
Odhad škod po havárii cisteren s benzenem v Hustopečích je 225 milionů korun
Škody na infrastruktuře, životním prostředí, ale i vlaku po páteční havárii cisteren převážejících toxický benzen v Hustopečích zatím dosáhly podle odhadu v souhrnu sumy 225 milionů korun. Informovala o tom Drážní inspekce. Škody na životním prostředí jsou vyčísleny na 100 milionů korun. Poškození infrastruktury dosahuje částky 75 milionů korun a vlaku 50 milionů korun. Na místě mimořádné události šetřili příčiny a okolnosti jejího vzniku čtyři inspektoři Drážní inspekce, která zahájila vlastní šetření včetně zpracování závěrečné zprávy.

Drážní inspekce se bude při vyšetřování páteční havárie zabývat možnou technickou závadou na trati a na vlaku, ale i možností selhání člověka, uvedl to mluvčí DI Martin Drápal. „V rámci šetření se budeme zabývat jak možnou technickou závadou na svršku a na vlaku, tak samozřejmě i možností selhání člověka,“ řekl mluvčí Drážní inspekce.

Páteční havárii nákladního vlaku a následný požár cisteren s benzenem v Hustopečích nad Bečvou na Přerovsku prověřuje také policie pro podezření z obecného ohrožení z nedbalosti. Právní kvalifikace se však na základě dalších zjištěných okolností ještě může rozšířit o další trestné činy. Ve vlaku bylo řazeno celkem 17 vozů, přičemž 15 z nich vykolejilo.

Vlaková souprava projížděla železniční stanicí Hustopeče nad Bečvou v pátek okolo půl dvanácté dopoledne ve směru od Valašského Meziříčí na Vsetínsku. „Při průjezdu návěstidlem a kolejovou výhybkou poblíž budovy železniční stanice Hustopeče nad Bečvou došlo, z doposud nezjištěných příčin, k odpojení lokomotivy od zbytku vlakové soupravy sestávající ze 17 vagonů,“ uvedla již dříve policejní mluvčí Miluše Zajícová. Šlo o cisternové vozy, v nichž podle ní bylo v součtu 1,024.550 kilogramů benzenu.

Část vlaku následně vykolejila a část převážené chemikálie se z dosud nezjištěných příčin vznítila. „Požárem bylo zasaženo minimálně 14 vagonů vlakové soupravy. Požár zasáhl i drážní zařízení pro provoz železniční tratě a část přilehlého okolí. Lokomotiva nebyla požárem zasažena, dojela na nástupiště na třetí kolej od budovy železniční stanice Hustopeče nad Bečvou, kde zastavila,“ uvedla Zajícová. Hasiči už dříve uvedli, že požár zasáhl 15 cisteren. Při události nedošlo ke zranění.
COVID-19 nie je choroba, COVID-19 je globálny test inteligencie jedincov, spoločenstiev, národov a štátov.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.

Alchymista
Redakční rada
Příspěvky: 49454
Registrován: 01 úno 2017, 08:58

Re: Železniční nehody

Příspěvek od Alchymista » 05 bře 2025, 20:59

https://www.echo24.cz/a/HE33h/zpravy-do ... zemni-voda
Benzen po havárii zasáhl podzemní vody. Hygienici prověří studny, rybáři mluví o tragédii
Toxický benzen, který unikl minulý týden v pátek z havarovaných cisteren v Hustopečích nad Bečvou na Přerovsku, zasáhl podzemní vody. Potvrdily to kontrolní sondy vyhloubené do dvou metrů, uvedla mluvčí České inspekce životního prostředí (ČIŽP) Miriam Loužecká.

Bude nutná sanace zeminy a odčerpání kontaminovaných vod. Práce je potřeba provést bezodkladně. Katastrofa tohoto typu je bezprecedentní. "Havárii tohoto typu a takového rozsahu čelíme v České republice poprvé," uvedl ředitel ČIŽP Petr Bejček.

Nejvíce ohroženo je podle inspekce zhruba sedmnáctihektarové jezero č. 6, ve kterém se již projevují zvýšené obsahy benzenu. Ten je zatím zachytáván při okraji nádrže pomocí sorpčních hadů, které instalovali hasiči. Výtok z nádrže je od začátku havárie monitorován a hodnoty benzenu jsou aktuálně nízké a pod limity znečištění, uvedla Loužecká.

Další kontaminaci podzemních a povrchových vod má zabránit odtěžení kontaminované zeminy a odčerpání kontaminovaných vod, což je třeba provést bezodkladně. Zahájení sanace zemin v místě havárie je však závislé na konečném odstranění cisteren a železničního svršku. "Všechny zainteresované subjekty se teď musí mobilizovat a udělat opravdu maximum pro zmírnění následků této katastrofy, která je naprosto bezprecedentní," uvedl Petr Bejček.

Od počátku havárie provádějí pracovníci Povodí Moravy také systematický monitoring řeky Bečvy. Podle generálního ředitele Davida Fína jsou výsledky analýz koncentrací benzenu v pěti odběrných profilech na řece Bečvě stále výrazně pod limitní hodnotou pro povrchové vody. ČIŽP oslovila také resort zdravotnictví se žádostí o monitoring pitné vody v okolních studnách. Hygienici by měli provést odběry vzorků a jejich analýzu v nejbližších dnech. ČIŽP také preventivně ministerstvo zdravotnictví informovala o možném ohrožení koupacích vod; vodní nádrž č. 6 však není vedena jako koupací - jde o chovné jezero hustopečských rybářů.
Je to tragédie, může to být konec rybaření ve dvou jezerech, říkají rybáři

"Je to pro nás tragédie. Pokud se nepodaří urychleně odtěžit zeminu zasaženou benzenem a hasební vodou, se kterou benzen přišel do styku, tak se můžeme rozloučit s rybařením na tomto jezeru. Pokud se kontaminovaná půda urychleně neodtěží, je to špatně," uvedl předseda hustopečských rybářů Stanislav Pernický.

Místo nehody, při které po vykolejení vzplálo 15 ze 17 cisteren převážejících toxický benzen, leží zhruba sto metrů od jezera č. 6. Hustopečský rybářský svaz má v oblasti devět chovných jezer, vyjma jednoho se všechna ostatní nacházejí po spádu dolů kolem řeky Bečvy. "Máme tam dvě jezera v kaskádě za sebou, pokud by to šlo i do druhého jezera, byla by kontaminovaná dvě jezera. Ze spodního by to poté šlo do řeky Bečvy a ta chytne další ránu. Teď jsem mluvil s ministrem zemědělství (Markem Výborným) a řekl jsem mu to," doplnil předseda spolku.

Řada opatření se již na místě udělala, hasiči z preventivních důvodů umístili v části jezera, která je nejblíž místa havárie, norné stěny a místo zasypali sorbentem. Rybáři společně s hasiči zastavili vodoteč, která vede kolem místa havárie do jezera, zaslepili přepad z jezera z horního do spodního tak, aby ta voda nepostupovala dál a zároveň zaslepili výusť ze spodního jezera šestka západ, aby voda nešla do Bečvy, řekl v pondělí ČTK Pernický. Úhyn ryb zatím nezaznamenali.
COVID-19 nie je choroba, COVID-19 je globálny test inteligencie jedincov, spoločenstiev, národov a štátov.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.

Uživatelský avatar
El Diablo
Redaktor - závislák :-)
Příspěvky: 5368
Registrován: 07 úno 2017, 18:56

Re: Železniční nehody

Příspěvek od El Diablo » 05 bře 2025, 22:13

Si říkám jestli to hašení nebylo kontraproduktivní...
Co cítíte, když střílíte teroristy?
Zpětný ráz.
http://www.eldiablo.webz.cz/
Takže se sejdeme v Šestce na Šedesát šestce zejtra ráno v šest. Zapamatuješ si to?
Můžeš mi to ještě šestkrát zvopakovat?
I šestiletý dítě by si to pamatovalo.

zmiri
Redaktor - závislák :-)
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 úno 2017, 16:42

Re: Železniční nehody

Příspěvek od zmiri » 06 bře 2025, 04:29

Já bych to nechal na hasičích. Tak nějak mám dojem, že o těchto věcech něco ví...
Nejlepší zaměstnání je být vojákem z povolání, v době míru.

Atman
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 19 bře 2023, 18:47

Re: Železniční nehody

Příspěvek od Atman » 06 bře 2025, 06:35

Nevedia a nezaujíma ich to. To ti môžem zodpovedne prehlásiť po 18 rokoch u hasičov. Hasiči hasia vždy, aj keď je to kontrproduktívne. Jednak by to vyzeralo pred verejnosťou zle a navyše u hasičov je vždy veľká časť ľudí, čo musia nutkavo hasiť oheň a "bojovať s ním".
Klasicky x krát som zažil požiar stohu na poli, horí pekným plameňom, hasiči prídu, hasia, obrovský dym, kyvadlová doprava vody, predseda družstva prosí, nechajte to v pohode vyhorieť, takto nám ostane 50 ton vlhkej zadymenej slamy, a hasiči tam lejú vodu a dymí to cez tri dediny 24 hodín kým to neuhasia.

Uživatelský avatar
Grif
Sponzor fóra
Příspěvky: 4815
Registrován: 07 úno 2017, 13:04

Re: Železniční nehody

Příspěvek od Grif » 06 bře 2025, 06:40

Tak v mnoha případech nadělají hasiči víc škody než užitku.Ale to není o hasičích jako takových,ale jejich předpisech.
Všechno se dá vysvětlit.Bohužel ne všem.

zmiri
Redaktor - závislák :-)
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 úno 2017, 16:42

Re: Železniční nehody

Příspěvek od zmiri » 06 bře 2025, 09:31

Tak ty předpisy někdo tvoří. A má to mít důvody. A co mám zkušenost, tak v drtivý většině těchto odborných záležitostí to smysl má. A většinou dobré, byť nejsou ihned patrné a někdy to vyžaduje hluboké znalosti. Je to jak v armádě, vojáků hromada, ale jen velmi málo z nich je schopno vymyslet a vyvinout taktiku, natož strategii. Ty předpisy jsou na úrovni minimálně té taktiky. Takže když se člověk dopídí, proč existuje konkrétní ustanovení, tak za tím stojí velmi dobrý důvod...A oheň je tradiční nepřítel lidstva. To už máme možná v genech hasit neřízený, nekontrolovaný požár...
Nejlepší zaměstnání je být vojákem z povolání, v době míru.

Alchymista
Redakční rada
Příspěvky: 49454
Registrován: 01 úno 2017, 08:58

Re: Železniční nehody

Příspěvek od Alchymista » 06 bře 2025, 20:24

https://cnn.iprima.cz/vykolejeni-vlaku- ... kce-468067
Posun ve vyšetřování požáru vlaku v Hustopečích: Jel dvakrát rychleji, než je povoleno
Nákladní vlak s benzenem vjel před pátečním vykolejením v Hustopečích nad Bečvou do stanice více než dvojnásobnou rychlostí, než je povoleno. Mohl jet rychlostí nejvýše 40 kilometrů za hodinu, skutečná rychlost vlaku byla téměř 95 kilometrů. Ve čtvrtek o tom informoval generální inspektor Drážní inspekce Jan Kučera. Dodal, že inspekce zjišťuje příčiny a okolnosti vzniku nehody, nezabývá se odpovědností za případný trestný čin. V žádném případě nelze na základě tohoto zjištění konstatovat vinu strojvedoucího, zdůraznil.

„Šetření je teprve na začátku a v žádném případě na základě zjištění Drážní inspekce nelze konstatovat vinu strojvedoucího, neboť dosud není vyloučena ani technická závada lokomotivy či na soupravě,“ uvedl Kučera.
Přepravu cisteren s benzenem vyrobeným v chemičce Deza Valašské Meziříčí zajišťovala Ostravská dopravní společnost – Cargo. Při průjezdu návěstidlem a kolejovou výhybkou poblíž budovy železniční stanice v Hustopečích nad Bečvou se odpojila lokomotiva od zbytku soupravy.

„Vjezdové návěstidlo železniční stanice přikazovalo strojvedoucímu vlaku vjet do železniční stanice rychlostí nejvýše 40 kilometrů v hodině. Vlak však toto návěstidlo minul rychlostí 95,2 kilometru za hodinu, do výhybek vjel rychlostí 94,8 kilometru za hodinu a v nich vykolejil. Rychlost vlaku při vykolejení byla tedy o 137 procent vyšší, než byla dovolena,“ uvedl Kučera.

Vlak převážel v 17 vagonech přes tisíc tun jedovatého benzenu, 15 vagonů po vykolejení zachvátil požár. Při nehodě nebyl nikdo zraněn. Celková škoda bez započtení zničeného nákladu činí zhruba 225 milionů korun. Okolnosti nehody vyšetřuje policie, událost prověřuje pro podezření z obecného ohrožení z nedbalosti.
COVID-19 nie je choroba, COVID-19 je globálny test inteligencie jedincov, spoločenstiev, národov a štátov.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.

Uživatelský avatar
petrp
Šéfredaktor
Příspěvky: 17956
Registrován: 31 led 2017, 18:04

Re: Železniční nehody

Příspěvek od petrp » 15 bře 2025, 09:40

Provoz vlaků na koridorech komplikuje výpadek ETCS
Železniční provoz na koridorových tratích v Česku od rána komplikuje rozsáhlý výpadek zabezpečovacího zařízení ETCS. Podle mluvčího drážních hasičů Martina Kavky je příčinou nefunkční GSM-R signál, který spravuje externí dodavatel. Provoz je omezen v dálkové i regionální dopravě. Vlaky nabírají zpoždění, uvedly České dráhy (ČD).
https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/do ... tcs-359060
Propaganda z lidí idioty nedělá, propaganda je na idioty cílená. G. B. Shaw
Zrození je ortel smrti, odložený na neurčito. Johann Nepomuk Nestroy
Lepší s Parkinsonem rozlít, než s Alzheimerem zapomenout vypít...

Odpovědět