Ale ne, o tom to není. Prostě lidskou chybu na 100% neeliminuješ.
Ten první případ se stal na lokální trati, kde je zabezpečovací zařízení nejnižší úrovně ... de-facto procedurální. Vlak nesmí vyjet ze stanice, dokud ten co jede v protisměru do stanice nedorazí ... protože mimo stanici je trať jednokolejná.
No ale jeden strojvůdce vyjel ... ekvivalent toho, když ti řidič vjede do křižovatky na červenou.
Druhý případ, sražení cyklisty na kole, který vjel přímo před vlak ... no co na to říci ... sebevražda z nedbalosti.
Třetí případ v Praze začal rovněž sebevraždou ... člověk skočil pod vlak.
Když to eisenbahni řešili, spěchali příliš. Pro 150 cestujících z toho vlaku co přejel sebevraha poslali náhradní soupravu. Honem, honem, a tak se na výhybce potkala s rychlíkem ... naštěstí při minimální rychlosti, protože to bylo prakticky ve stanici.

Prostě všechno případy, které nelze řešit jinak než eliminací lidského činitele ... což však přináší jiná, mnohem nebezpečnější rizika.