RF - Transportní letectvo
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10866
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: RF - Transportní letectvo
Od "zníženia" hmotnosti lietadla Iľjušin Il-112V (Ил-112В) po jeho prvom a zatiaľ jedinom lete pred 2 rokmi sa plánovaný let po rekonštrukcii znova odkladá teraz na 02/2021. Iľjušin sa teraz sústredil hlavne na dokončenie lietadla Iľjušin Il-114-300 (Ил-114-300).
Zdroj https://ria.ru/20201208/ispytaniya-1588139761.html z 08.12.2020
Zdroj https://ria.ru/20201208/ispytaniya-1588139761.html z 08.12.2020
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10866
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: RF - Transportní letectvo
Dodaný 4. modernizovaný Iľjušin z verzie Il-76MD na verziu Il-76MD-M (Ил-76МД-М), lietadlo RF-76545
Nemýliť s novými Il-76MD-90A (Ил-76МД-90А) Zdroj https://sdelanounas.ru/blogs/138046/ 12.12.2020
Nemýliť s novými Il-76MD-90A (Ил-76МД-90А) Zdroj https://sdelanounas.ru/blogs/138046/ 12.12.2020
-
- Redakční rada
- Příspěvky: 49454
- Registrován: 01 úno 2017, 08:58
Re: RF - Transportní letectvo
Tá optická hlava pred kabinou navigátora je zaujímavá...
COVID-19 nie je choroba, COVID-19 je globálny test inteligencie jedincov, spoločenstiev, národov a štátov.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 508
- Registrován: 02 bře 2017, 18:26
Re: RF - Transportní letectvo
Mala by to byť optická (opto-elektornická) stanica Šarik, rovnaká ako na Il-76MD-90A, ale na čo presne slúži neviem.
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10866
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: RF - Transportní letectvo
4. modernizované lietadlo Iľjušin Il-76MD-M (Ил-76МД-М) RF-76545 bude onedlho odovzdané VKS:
https://youtu.be/9vs-37-Y9bc zverejnené 03.01.2021, dĺžka videa 1:02 min.
Zdroj https://rostec.ru/news/predpriyatie-oak ... ny-rossii/ + http://www.ilyushin.org/press/news/ev7511/ z 30.12.2020
https://youtu.be/9vs-37-Y9bc zverejnené 03.01.2021, dĺžka videa 1:02 min.
Na modernizovanom lietadle bolo nahradené osvetlenie, výsadkové a palubné vybavenie, taktiež obranné a komunikačné vybavenie. V prednej časti pod nosom je nainštalovaný optoelektronický pozorovací systém, ktorý umožňuje sledovať miesto pristátia / výsadku, pracuje v optickom aj infračervenom rozsahu. Na lietadlách Il-76MD-M sú v rámci modernizácie inštalované zariadenia, ktoré sa používajú na nových lietadlách Il-76MD-90A.На модернизированном самолете было заменено светотехническое, десантно-транспортное и бытовое оборудование, а также средства обороны и связи. Установлена оптико-электронная визирная система, которая позволяет наблюдать за площадками десантирования, работает, как в оптическом, так и в инфракрасном диапазоне. На самолетах Ил-76МД-М в рамках модернизации устанавливается оборудование, которое используется на самолетах нового поколения Ил-76МД-90А.
Zdroj https://rostec.ru/news/predpriyatie-oak ... ny-rossii/ + http://www.ilyushin.org/press/news/ev7511/ z 30.12.2020
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10866
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: RF - Transportní letectvo
6 Ruslanov An-124 (Ан-124 Руслан) spoločne vo vzduchu:
TV Zvezda https://youtu.be/KgYgKXZU3f0 zverejnené 16.01.2021, dĺžka videa 2:40 min.
MO https://youtu.be/9x2T5T72JNE zverejnené 16.01.2021, dĺžka videa 1:01 min.
R24 https://youtu.be/82kzOe8S3G4 zverejnené 16.01.2021, dĺžka videa 42 sek.
TV Zvezda https://youtu.be/KgYgKXZU3f0 zverejnené 16.01.2021, dĺžka videa 2:40 min.
MO https://youtu.be/9x2T5T72JNE zverejnené 16.01.2021, dĺžka videa 1:01 min.
R24 https://youtu.be/82kzOe8S3G4 zverejnené 16.01.2021, dĺžka videa 42 sek.
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 11946
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: RF - Transportní letectvo
To v čase 1:00 je klasické logaritmické pravítko alebo nejaké upravené pre letecké výpočty? 

"Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek".-T.Baťa.
"Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič." -Edmund Burke.
"Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič." -Edmund Burke.
-
- Redakční rada
- Příspěvky: 49454
- Registrován: 01 úno 2017, 08:58
Re: RF - Transportní letectvo
Neni to "normálne logáro", vzhľad ani v malom rozlíšení nezodpovedá.
Staršie sovietske letecké navigačné - podobnosť tam rozhodne je:
COVID-19 nie je choroba, COVID-19 je globálny test inteligencie jedincov, spoločenstiev, národov a štátov.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10866
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: RF - Transportní letectvo
Po 2 rokoch "znižovania hmotnosti" vo Voroneži v sobotu 20.03.2021 podjazdové skúšky lietadla Iľjušin Il-112V (Ил-112В), žltá 01, RF-41400 - vzlet sa predpokladá na sobotu 27.03.2021
[media]https://vk.com/video_ext.php?oid=-12353 ... 9a6d54396c[/media]
https://vk.com/video-123538639_456267127 dĺžka videa 36 sek.
Zdroj https://vk.com/wall-123538639_1798588 z 20.03.2021 + viac foto
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10866
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: RF - Transportní letectvo
25.03.1971 = pred 50-timi rokmi prvý vzlet transportného lietadla Iľjušin Il-76
Chronológia:
https://youtu.be/7HStsjDn9xA zverejnené 25.03.2021, dĺžka videa 5:20 min.
PR od TV Zvezda https://youtu.be/TyvFwMI6WX4 zverejnené 25.03.2021, dĺžka videa 1:25 min.
Chronológia:
https://youtu.be/7HStsjDn9xA zverejnené 25.03.2021, dĺžka videa 5:20 min.
PR od TV Zvezda https://youtu.be/TyvFwMI6WX4 zverejnené 25.03.2021, dĺžka videa 1:25 min.
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10866
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: RF - Transportní letectvo
↑↑ Utorok 30.03.2021, Voronež, lietadlo Iľjušin Il-112V (Ил-112В), žltá 01, RF-41400 vo vzduchu:
https://youtu.be/oBr4UW4rOAE zverejnené 30.03.2021, dĺžka videa 3:02 min.
https://youtu.be/TFVv-RJLuM4 zverejnené 30.03.2021, dĺžka videa 1:07 min.
https://youtu.be/GptcPOiMnxY zverejnené 30.03.2021, dĺžka videa 1:31 min.
https://youtu.be/8PsVA6us_Cc zverejnené 30.03.2021, dĺžka videa 3:04 min.
Druhý let po 2-ročnej "odtučňovacej" kúre
Let trval cca 30 minút, plánujú vyrábať 12 lietadiel ročne ktoré nahradia staré lietadlá rodiny Antonov An-26
Turbovrtuľové motory TV7-117ST (ТВ7-117СТ) pri maximálnom vzletovom režime dajú 3100 konských síl, krátkodobý núdzový režim 3600 konských síl.
https://youtu.be/oBr4UW4rOAE zverejnené 30.03.2021, dĺžka videa 3:02 min.
https://youtu.be/TFVv-RJLuM4 zverejnené 30.03.2021, dĺžka videa 1:07 min.
https://youtu.be/GptcPOiMnxY zverejnené 30.03.2021, dĺžka videa 1:31 min.
https://youtu.be/8PsVA6us_Cc zverejnené 30.03.2021, dĺžka videa 3:04 min.
Druhý let po 2-ročnej "odtučňovacej" kúre
Let trval cca 30 minút, plánujú vyrábať 12 lietadiel ročne ktoré nahradia staré lietadlá rodiny Antonov An-26
Turbovrtuľové motory TV7-117ST (ТВ7-117СТ) pri maximálnom vzletovom režime dajú 3100 konských síl, krátkodobý núdzový režim 3600 konských síl.
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10866
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: RF - Transportní letectvo
Prvý sériový Iľjušin Il-76MD-90A (Ил-76МД-90А) z montážnej linky:
OAK https://youtu.be/bsA4RotcBR4 zverejnené 19.05.2021, dĺžka videa 2:43 min.
R24 https://youtu.be/_dych4unv0o zverejnené 19.05.2021, dĺžka videa 50 sek. + komentár
Foto https://vk.com/wall-123538639_1864728 z 19.05.2021
OAK https://youtu.be/bsA4RotcBR4 zverejnené 19.05.2021, dĺžka videa 2:43 min.
R24 https://youtu.be/_dych4unv0o zverejnené 19.05.2021, dĺžka videa 50 sek. + komentár
Foto https://vk.com/wall-123538639_1864728 z 19.05.2021
- Svarboj
- Senior redaktor
- Příspěvky: 3860
- Registrován: 24 úno 2017, 17:09
Re: RF - Transportní letectvo
▲Na rozdíl od dříve používané technologie výroby sníží nová montážní linka ve společnosti Aviastar-SP náročnost práce při kompletaci letadel o 38 %.
Quae volumus, credimus libenter. – „Co si přejeme, tomu ochotně věříme.“
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10866
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: RF - Transportní letectvo
Inteligentný padákový systém
Spoločnosť "Technodinamika" (Технодинамика), súčasť "Rostech" (Ростех) si dala patentovať inteligentný padákový systém, navádzaný cez GLONASS, určený na zhadzovanie nákladu z max. výšky 8km s maximálnou odchýlkou pristátia 100m s nosnosťou do 250kg (s plánom na 500kg). Aktuálne je to otestované pre vypustenie z 3 typov lietadiel. Navádzanie je podľa GLONASS na vopred určenú pozíciu, alebo v režime že náklad "nasleduje" vedúceho parašutistu.
https://youtu.be/BuxyScAvQhQ zverejnené 10.02.2022, dĺžka videa 58 sek.
Zdroj https://tass.ru/armiya-i-opk/13668493 z 10.02.2022
Spoločnosť "Technodinamika" (Технодинамика), súčasť "Rostech" (Ростех) si dala patentovať inteligentný padákový systém, navádzaný cez GLONASS, určený na zhadzovanie nákladu z max. výšky 8km s maximálnou odchýlkou pristátia 100m s nosnosťou do 250kg (s plánom na 500kg). Aktuálne je to otestované pre vypustenie z 3 typov lietadiel. Navádzanie je podľa GLONASS na vopred určenú pozíciu, alebo v režime že náklad "nasleduje" vedúceho parašutistu.
https://youtu.be/BuxyScAvQhQ zverejnené 10.02.2022, dĺžka videa 58 sek.
Zdroj https://tass.ru/armiya-i-opk/13668493 z 10.02.2022
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10866
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: RF - Transportní letectvo
В ЦАГИ прошли испытания усовершенствованной модели самолета «Слон»
V CAGI prešli testy vylepšeného modelu lietadla "Slon"
... S cieľom zvýšiť palivovú účinnosť a zlepšiť prevádzkové vlastnosti lietadla odborníci inštitútu VAGI vyvinuli a vyrobili množstvo úprav / modifikácií prvkov lietadla. Ide o rôzne verzie koncov krídel, alternatívny prierez trupu, zmenšený poťah / kapotáž prechodu krídlo-trup a nové pylóny s gondolami motorov. Ich vplyv na aerodynamiku modelu bol vyhodnotený počas nedávneho kola testov. Osobitná pozornosť sa počas testov venovala koncom krídel rôznych konfigurácií. Použitie aerodynamických povrchov v tvare polmesiaca a predĺžených koncov ukázalo očakávané zvýšenie aerodynamickej kvality modelu v cestovných letových režimoch. Skúmali sa aj skrátené verzie koncov.
"V tomto štádiu výskumu je ešte príliš skoro na to, aby sme sa definitívne rozhodli pre varianty s koncami krídel. V prípade prvých 2 typov bude v budúcnosti potrebný mechanizmus skladania krídla. Lietadlo by tak bolo ťažšie, náročnejšie na prevádzku a drahšie na výrobu. Ich zavedenie však nepochybne pozitívne ovplyvní jeho aerodynamiku ako celok. Použitím kratších koncov krídel sa mierne zníži dolet, ale zároveň sa zníži hmotnosť draku. Zároveň sa zachovajú nosné vlastnosti krídla. Kratšie rozpätie krídla umožní lietadlu pristávať na väčšom počte letísk," povedal Aleksandr Krutov (Александр Крутов) z CAGI... Zdroj https://vk.com/wall-173678697_298137 / https://t.me/AviaCT/19035 z 22.11.2022 + 3 kvalitnejšie foto
Originál http://www.tsagi.ru/pressroom/news/6043/ z 22.11.2022 + viac info
V CAGI prešli testy vylepšeného modelu lietadla "Slon"
... S cieľom zvýšiť palivovú účinnosť a zlepšiť prevádzkové vlastnosti lietadla odborníci inštitútu VAGI vyvinuli a vyrobili množstvo úprav / modifikácií prvkov lietadla. Ide o rôzne verzie koncov krídel, alternatívny prierez trupu, zmenšený poťah / kapotáž prechodu krídlo-trup a nové pylóny s gondolami motorov. Ich vplyv na aerodynamiku modelu bol vyhodnotený počas nedávneho kola testov. Osobitná pozornosť sa počas testov venovala koncom krídel rôznych konfigurácií. Použitie aerodynamických povrchov v tvare polmesiaca a predĺžených koncov ukázalo očakávané zvýšenie aerodynamickej kvality modelu v cestovných letových režimoch. Skúmali sa aj skrátené verzie koncov.
"V tomto štádiu výskumu je ešte príliš skoro na to, aby sme sa definitívne rozhodli pre varianty s koncami krídel. V prípade prvých 2 typov bude v budúcnosti potrebný mechanizmus skladania krídla. Lietadlo by tak bolo ťažšie, náročnejšie na prevádzku a drahšie na výrobu. Ich zavedenie však nepochybne pozitívne ovplyvní jeho aerodynamiku ako celok. Použitím kratších koncov krídel sa mierne zníži dolet, ale zároveň sa zníži hmotnosť draku. Zároveň sa zachovajú nosné vlastnosti krídla. Kratšie rozpätie krídla umožní lietadlu pristávať na väčšom počte letísk," povedal Aleksandr Krutov (Александр Крутов) z CAGI... Zdroj https://vk.com/wall-173678697_298137 / https://t.me/AviaCT/19035 z 22.11.2022 + 3 kvalitnejšie foto
Originál http://www.tsagi.ru/pressroom/news/6043/ z 22.11.2022 + viac info
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10866
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: RF - Transportní letectvo
OAK odovzdal MO RF ďalší Iľjušin Il-76MD-90A (Ил-76МД-90А)
https://vk.com/wall-123538639_3244702 + 3 kvalitnejšie foto
Video https://vk.com/video-104764077_456270773 dĺžka 16 sek.
Zdroj https://vk.com/wall-104764077_411060
Originál https://uacrussia.ru/ru/press-center/ne ... -76md-90a- z 28.11.2022
Prehľad výroby lietadiel rodiny Il-76 https://russianplanes.net/planelist/Ilu ... 76/78/A-50 (podľa zákonov v RF sa teraz zobrazujú čísla iba pre civilné spoločnosti, a pre MO RF sú "sivé" ale s registračným číslom)
Zdroj Video https://vk.com/video-104764077_456270773 dĺžka 16 sek.
Zdroj https://vk.com/wall-104764077_411060
Originál https://uacrussia.ru/ru/press-center/ne ... -76md-90a- z 28.11.2022
Prehľad výroby lietadiel rodiny Il-76 https://russianplanes.net/planelist/Ilu ... 76/78/A-50 (podľa zákonov v RF sa teraz zobrazujú čísla iba pre civilné spoločnosti, a pre MO RF sú "sivé" ale s registračným číslom)
-
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 5748
- Registrován: 07 úno 2017, 19:50
Re: RF - Transportní letectvo
Il-112V je zrejme definitívne odpísaný a nerealizovateľný projekt. Po vyše 20 rokoch (začiatok v 2002) sú práce ukončené. V VASO sa za 9 rokov vystriedalo 7 generálnych riaditeľov (pred nimi za celú existenciu VASO dokopy traja). Il-112V vykonal spolu štyri lety, z toho posledný 17. augusta 2021 skončil tragickou haváriou. Po vzniku požiaru na pravom motore sa lietadlo zrútilo pri dedine Nikolske vo Voronežskej oblasti. V troskách zahynuli obaja piloti a letový inžinier. Za celú dobu trvania projektu sa nepodarilo vyriešiť problém s nevyváženosťou lietadla, s preťažením cca 2 tony a s nedostatočným výkonom a vhodnosťou motorov TV-7-117.
https://topwar.ru/217937-il-112v-okonch ... venie.html
Ruská armáda ale nové transportné lietadlo nutne potrebuje, takže niečo sa riešiť musí a to rýchlo. Povedal by som, že v tomto štádiu by bolo rozumné rýchlo obnoviť výrobu starej An-26 s nejakým základným modernizačným kitom (glass cockpit), alebo nakúpiť od Číňanov napr. Xian-Y-7 (opajcnutá An-26) v nejakej súčasnej verzii.
https://topwar.ru/217937-il-112v-okonch ... venie.html
Ruská armáda ale nové transportné lietadlo nutne potrebuje, takže niečo sa riešiť musí a to rýchlo. Povedal by som, že v tomto štádiu by bolo rozumné rýchlo obnoviť výrobu starej An-26 s nejakým základným modernizačným kitom (glass cockpit), alebo nakúpiť od Číňanov napr. Xian-Y-7 (opajcnutá An-26) v nejakej súčasnej verzii.
героизм - это следствие проёба, кого-то выше
“Anyone who can make you believe absurdities, can make you commit atrocities.” Voltaire
“Anyone who can make you believe absurdities, can make you commit atrocities.” Voltaire
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9234
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: RF - Transportní letectvo
Il-112V je problém. To letadlo evidentně není povedené.
Jeho náhrada bude ale ještě větší problém ... není čím.
"Západní" letadla této třídy, jako Spartan či CASA, nepřipadají v úvahu.
Sovětský An-26 se přestal vyrábět v roce 1984. Obnovení výroby je nereálné. Nevyrábí se spoutá jeho komponent, včetně ukrajinského motoru AI-24. Totéž platí o následující variantě An-32 (poslední kus vyroben na Ukrajině v roce 2016, jinde se nevyráběl).
Modernizace (nouzová) na An-132 zahynula na úbytě.
Čínský Xian-Y-7 se opět již 23 let nevyrábí. Teoreticky je k dispozici jeho modernizace Xian MA60, jenže ten má motory Pratt& Whitney takže jeho vývoz do Ruska opět nepřipadá v úvahu.
Rusku tedy nezbývá než nechat Il-112V kompletně přepracovat, vývoj nového typu zcela od začátku asi není reálný. Vše ale stojí a padá s motorem ... dokud nevyřeší / nenahradí TV-7-117 tak
Pozn. A ještě fantastická varianta. Uralský závod civilního letectví (УЗГА) plánuje / plánoval výrobu L-610, jehož dokumentaci získal od Letu Kunovice ...
Jeho náhrada bude ale ještě větší problém ... není čím.
"Západní" letadla této třídy, jako Spartan či CASA, nepřipadají v úvahu.
Sovětský An-26 se přestal vyrábět v roce 1984. Obnovení výroby je nereálné. Nevyrábí se spoutá jeho komponent, včetně ukrajinského motoru AI-24. Totéž platí o následující variantě An-32 (poslední kus vyroben na Ukrajině v roce 2016, jinde se nevyráběl).
Modernizace (nouzová) na An-132 zahynula na úbytě.
Čínský Xian-Y-7 se opět již 23 let nevyrábí. Teoreticky je k dispozici jeho modernizace Xian MA60, jenže ten má motory Pratt& Whitney takže jeho vývoz do Ruska opět nepřipadá v úvahu.
Rusku tedy nezbývá než nechat Il-112V kompletně přepracovat, vývoj nového typu zcela od začátku asi není reálný. Vše ale stojí a padá s motorem ... dokud nevyřeší / nenahradí TV-7-117 tak

Pozn. A ještě fantastická varianta. Uralský závod civilního letectví (УЗГА) plánuje / plánoval výrobu L-610, jehož dokumentaci získal od Letu Kunovice ...
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 5748
- Registrován: 07 úno 2017, 19:50
Re: RF - Transportní letectvo
No je to na prd... Možno by najschodnejšia cesta bola použiť črevá z Il-112V (tie sú už vyvinuté a ruský priemysel ich je schopný produkovať) a vložiť ich do draku An-26 (čiste drak a pohony kormidiel a rampy by asi dokázali znovu vyrábať bez väčších problémov). Tak by vznikol nejaký bastard so súčasnou avionikou v pôvodnom, znovu vyrábanom draku. Určite by zase museli riešiť vyváženie. A čo sa týka pohonu, Číňania vyrábajú pre flotilu svojich Y-7 motory Dongan WJ-5A a 5E. Možno by sa dali použiť tie.
Inak, podľa mňa sa niektoré verzie Y-7 ďalej vyrábajú. Každopádne, niečo s tým budú musieť urobiť lebo sa im tie pôvodné anduly, na ktorých to teraz celé stojí, začnú rozpadať za letu.
Inak, podľa mňa sa niektoré verzie Y-7 ďalej vyrábajú. Každopádne, niečo s tým budú musieť urobiť lebo sa im tie pôvodné anduly, na ktorých to teraz celé stojí, začnú rozpadať za letu.
героизм - это следствие проёба, кого-то выше
“Anyone who can make you believe absurdities, can make you commit atrocities.” Voltaire
“Anyone who can make you believe absurdities, can make you commit atrocities.” Voltaire
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9234
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: RF - Transportní letectvo
An-26 se v Rusku nikdy nevyráběl.
Všechny kusy byly vyrobeny u Antonova v Kyjevě.
Není tedy co obnovovat - nemají ani výrobní dokumentaci.
Navíc je to beznadějně zastaralý typ.
Rady typu "vezmeme střeva z nemohou a nacpeme je do druhého" jsou zcela mimo mísu ... patláma, patláma, paprťála, Žbluch
Poslední ze 103 vyrobených Y-7 byl vyroben v roce 2000. Ani zastaralý WJ-5 se již nevyrábí. Ostatně to je i důvodem proč modernizaci Y-7, pod názvem MA60 resp. MA600, pohánějí P&W PW127J
Ani to však nejsou vydařená letadla. Drak An-24/26/32 je prostě beznadějně zastaralý.
Ne, jiná možnost, než totální rekonstrukce Il-112V, nebo vývoj zcela nového letadla, prostě není.
Všechny kusy byly vyrobeny u Antonova v Kyjevě.
Není tedy co obnovovat - nemají ani výrobní dokumentaci.
Navíc je to beznadějně zastaralý typ.
Rady typu "vezmeme střeva z nemohou a nacpeme je do druhého" jsou zcela mimo mísu ... patláma, patláma, paprťála, Žbluch

Poslední ze 103 vyrobených Y-7 byl vyroben v roce 2000. Ani zastaralý WJ-5 se již nevyrábí. Ostatně to je i důvodem proč modernizaci Y-7, pod názvem MA60 resp. MA600, pohánějí P&W PW127J
Ani to však nejsou vydařená letadla. Drak An-24/26/32 je prostě beznadějně zastaralý.
Ne, jiná možnost, než totální rekonstrukce Il-112V, nebo vývoj zcela nového letadla, prostě není.
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire