Objem VTB-B (Vnitřní palivový bak - velký) je buď 2000l (1620kg), nebo 2500l (2000kg) popřípadě 3000l (2430kg), jde to jednoduše odvodit, a max jich nese po 2ks, protože s 100% paliva interně (11100kg) váží Su-57 30610kg, a max vzletová je 3570 0kg, což je rozdíl 5090kg, tedy na ty VTB-B zbývá 2x 1600/2000/2500kg. Což je zajímavé, protože teoreticky s těmi +3,2-5t paliva navíc a při nenatankování interních nádrží na 100% na zemi, ale až s plným dotankováním letounu ve vzduchu nad max. vzletovou hmotnost, tak pořád v jedné z pumovnic můžou být nesené zbraně a půjde s tím palivem navíc podstatně zvednout bojový rádius pro specifické mise, například pro útoky jadernými zbraněmi na dlouhých vzdálenostech, což taky musí mít koncepčně vypracované. Objem paliva v VTB-M (malý) bude 800 max. 1000l.
Rozměry pumovnic na Su-57 jsou známe jen z venku - délka 4,68m a šířka ~1m, ale není vůbec známá jejich reálná hloubka/výška, jen odsud nad Sýrií vyhodili Ch-59MK2, co má rozměry 420cm x 40cm x 40cm. Aby jste mohli vměstnat 2000l kerosinu do "obdélnikové" nádrže s délkou 450cm a šířkou 51cm, tak potřebujete, aby měla na výšku minimálně 70cm, + nějaká rezerva pro její uchycení, což dává docela slušnou představu o max. využitelné hloubce interních pumovnic na Su-57, bude to někde mezi 70-80cm + dalších 10-20cm bude připadat na závěsník a celkové vnitřní rozměry pumovnic jsou 4,68m x 1m x 0,9/1m. Možná se dočkám i toho speciálního rotačního závěsníku pro 3x "lehké" PLŘS do max. hmotnosti cca 270-300kg s vhodnými rozměry jako R-77M, Izd. 180 a R-97.

Stále si myslím, že by to nebyl takový problém vyrobit a mělo by to samé plusy (pokud jsou na to rozměry a vypadá, že jsou a váhově to není nic extra - akorát 3x270kg = 810kg + dalších 150-200kg na samotný mechanismus 3 bodového rotačního závěsníku i s vyhazováním PLŘS z pumovnice ala UVKU-50L) a umožňovalo by to nést interně 12 PLŘS s dosahem až 250km, + až 6x dalekého dosahu R-37M externě (stejně se jich zbaví prvně a na velkých dálkách), popřípadě 16 PLŘS R-77M/97/Izd. 180 (4 PLŘS jsou externě pod sáním vzduchu na dvojitých závěsnících) a 4x R-37M pod křídly, + interně 2x K-74M2, celé by to vážilo kolem 6t, což není tak hrozný a ještě můžete vzlétnout s skoro 100% paliva v nádržích, kdyby se vynechali R-37M, tak "jen" 3,7t, kdyby se vzali jen 2x R-37M (4,7t) a pod křídla se pověsili ještě 2xPTB-3400 (5,4t), taky to vypadá vcelku zajímavě a ještě to je na max. nosnosti na podvěsech přes 10t, ale musí vzlétat s 60% paliva interně a pak se musí nechat dotankovat ve vzduchu, těch 5,4t z PTB spotřebují během cca dvou hodin po vzletu a mohou je odhodit.