martanus píše: ↑26 zář 2021, 19:10
To okno na nabíjení je od 00:00 do maximálně do 6:00.
A nikdo nevyjede s s nabytou baterky jen na 50 km. A už vůbec ne v zimě. Je taky spousta lidí co jezdí denně mnohem více. Nejde brát průměry, ale špičky.
A Už vidím jak budete nadšen, když ráno příjdete k autu a nic se ván nenabije. Navíc inteligentní nabíječky budou požadovat připojení do sítě a tedy vybudovaní globální internetové sítě. A zabezpečení před hekry a atd...
A co teprve ty ceny na sídlišti kde každá nabíječka bude potřebovat vlastní jistič a hodiny a ceny budou extremní.
A Elektřina se bude krást ve velkém. Když někdo vaší nabíječku, kterou nabíjíte své auto a zaplatil dopředu kreditkou přepojí do svého auta.
Pokles začína už od cca 20:00 takže prečo by sa už vtedy nemohlo začať nabíjať.
50km je znovu dobitie kilometrov ktoré sa vypotrebovali napríklad cestou do práce. Takže dojazd ráno by bol stále tých cca 350-400km. Prípadne by človek nemusel dobíjať každý deň.
Niektorí jazdia viacej a niektorí zase menej, samozrejme je to aj o tom náhodnom rozložení týchto spotrebiteľov, takže je to o priemere.
Tam by bola požiadavka aby bol dodaný potrebný počet kWh do 6:00 takže nedobitie by sa považovalo za nedodržanie zmluvy.
Čip na pripojenie nabijačky do telefonnej siete stojí 1USD.
Zabezpečenie pred hekrami nie je problém urobiť na úrovni zabezpečenia vášho účtu v bankového v internetbankingu
Pri súčasných kapacitách akumulátorov je život elektromobilistu niečo ako život orientačného bežca, trasu si musí plánovať podľa nabíjačiek a tak isto aj časový harmonogram života= stále myslieť na to čo bude zajtra.
Doplním: Ano na cenu nočného prúdu to môže mať vplyv. Ani kura zadarmo nehrabe a cena je závislá od poptávky.
Tie sídliskové nabíjačky by mali zaplatiť elektromobilisti, ale mám obavu že ich zaplatia všetci a hlavne benzinmobilisti.
"Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek".-T.Baťa.
"Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič." -Edmund Burke.