Suchoj Su-57 (T-50)
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10866
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Upresním - červená 52, registrácia RF-81775 nie je novo vyrobená mašinka, ale pôvodná 1. séria T-50-2 ktorá mala prvý vzlet 03.03.2011 a používala sa na letové testy rady T-50 (od 12/2017 ako T-50-2LL s motorom izd. 30)
- Lookass
- Redaktor
- Příspěvky: 374
- Registrován: 27 led 2019, 21:21
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
skflanker_ píše: ↑03 úno 2022, 17:48Upresním - červená 52, registrácia RF-81775 nie je novo vyrobená mašinka, ale pôvodná 1. séria T-50-2 ktorá mala prvý vzlet 03.03.2011 a používala sa na letové testy rady T-50 (od 12/2017 ako T-50-2LL s motorom izd. 30)
To značení měl dříve stroj s číslem modrá 511 ,který byl v Sýrii. --Also interesting is the number RF-81775 was briefly used in early 2018 on "511" prototype for a flight to Syria.
https://www.russiadefence.net/t8640p175 ... ter-news-8
Má přezdívku prezident . Jde o poslední prototyp ,který představoval už sériovou podobu první série.
Otázka je tedy ,kde je ten druhý hlášený vyrobený stroj a proč by se předával letectvu původně nesériový ? Že by náhrada za ten zřícený stroj z prosince 2019 ?

- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10866
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Málo info, zatiaľ, ale stačí pozrieť na OLS = bývalá modrá, teraz červená 52 OLS ani nemá, iba maketu. vedľa nej nová červená 02 má plne funkčný OLS (dúfam že aj ostatné veci).
- Lookass
- Redaktor
- Příspěvky: 374
- Registrován: 27 led 2019, 21:21
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Pár fotek nových SU57 ... Ta 52 Krom chybějícího OLS asi nemá ani zadní radar. Je to bez značek .A nebo jsou hodně malé




https://vk.com/feed?z=photo-104764077_4 ... 077_282753





https://vk.com/feed?z=photo-104764077_4 ... 077_282753
-
- Redaktor
- Příspěvky: 143
- Registrován: 17 úno 2017, 12:25
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Nemas pravdu. Nema ziadnu atrapu ale je na otocnom podstavci vid 01 v achtubinskuskflanker_ píše: ↑03 úno 2022, 22:55Málo info, zatiaľ, ale stačí pozrieť na OLS = bývalá modrá, teraz červená 52 OLS ani nemá, iba maketu. vedľa nej nová červená 02 má plne funkčný OLS (dúfam že aj ostatné veci).
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9236
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Chápu to dobře, že se domníváš, že modrá 52 je přemalovaná červená 52 (T-10-2) ???skflanker_ píše: ↑03 úno 2022, 22:55Málo info, zatiaľ, ale stačí pozrieť na OLS = bývalá modrá, teraz červená 52 OLS ani nemá, iba maketu.
Proč si to myslíš?
Zatím veškeré informace, na které jsem narazil, udávaly, že jak modrá 02 tak modrá 52 jsou sériové kusy dokončené (výroba) v listopadu 2021.
Díky.
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
- Lookass
- Redaktor
- Příspěvky: 374
- Registrován: 27 led 2019, 21:21
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Pánové já se sem také vecpu :))
Mám rád záhady
Tvar okénka je na modrá 52 jiný ,než na červená 52 a i značky jsou někde jinde

https://www.russiadefence.net/t8640p175 ... ter-news-8
Mám rád záhady
Tvar okénka je na modrá 52 jiný ,než na červená 52 a i značky jsou někde jinde

https://www.russiadefence.net/t8640p175 ... ter-news-8
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9236
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Sorry, popletl jsem barvySkeptik píše: ↑06 úno 2022, 10:57Chápu to dobře, že se domníváš, že červená 52 je přemalovaná modrá 52 (T-10-2) ???skflanker_ píše: ↑03 úno 2022, 22:55Málo info, zatiaľ, ale stačí pozrieť na OLS = bývalá modrá, teraz červená 52 OLS ani nemá, iba maketu.
Proč si to myslíš?
Zatím veškeré informace, na které jsem narazil, udávaly, že jak červená 02 tak červená 52 jsou sériové kusy dokončené (výroba) v listopadu 2021.
Díky.

"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10866
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Jarosvk = pravdu máš, 101 sa dokáže otočiť a šetriť tak snímač + sklo pred slnkom resp ochrániť sklo pred škrabancami za letu ak pilot OLS nepotrebuje:
Skeptik - oklamala / zmiatla ma registrácia RF-81775 = https://russianplanes.net/regs/RF-81775, ktorá očividne lieta od 2019, ale teraz som hľadal, tak rusi premaľovali toto RF-81775 z jednej mašiny čo bola v Sýrii a terajšiu. V Sýrii ale bola 2. séria modrá 511 s "dočasnou" registráciou RF-81775 ktorú teraz dali červenej 52.
Modrá 052 https://russianplanes.net/regs/052, foto z 03/2020 https://russianplanes.net/id263643 - novšie so nenašiel
A domotal ma aj blog https://bmpd.livejournal.com/4470926.html z 21.01.2022 kde rozoberal modrú 52
Záver - k "premaľovaniu" došlo, ale nie modrá vs. červená 52, ale premaľovali RF-81775
Teda na červenej 01 pilot "neotočil" OLS do "parkovacej" polohy, a pilot červenej 52 to tak urobil a vznikol dojem že tam OLS nemá ale iba atrapu ako prvotné T-50 čo sa testovali
Skeptik - oklamala / zmiatla ma registrácia RF-81775 = https://russianplanes.net/regs/RF-81775, ktorá očividne lieta od 2019, ale teraz som hľadal, tak rusi premaľovali toto RF-81775 z jednej mašiny čo bola v Sýrii a terajšiu. V Sýrii ale bola 2. séria modrá 511 s "dočasnou" registráciou RF-81775 ktorú teraz dali červenej 52.
Modrá 052 https://russianplanes.net/regs/052, foto z 03/2020 https://russianplanes.net/id263643 - novšie so nenašiel
A domotal ma aj blog https://bmpd.livejournal.com/4470926.html z 21.01.2022 kde rozoberal modrú 52
Záver - k "premaľovaniu" došlo, ale nie modrá vs. červená 52, ale premaľovali RF-81775
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 11947
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
To otáčanie možno tiež slúži na zvýšenie uhlu snímania aj do boku.
"Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek".-T.Baťa.
"Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič." -Edmund Burke.
"Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič." -Edmund Burke.
-
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 5811
- Registrován: 09 úno 2017, 07:11
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Nepochybně také ke snížení radarové "viditelnosti", když to není potřeba. Slepá strana bude pokrytá antiradarovým materiálem.
- Lookass
- Redaktor
- Příspěvky: 374
- Registrován: 27 led 2019, 21:21
- Lookass
- Redaktor
- Příspěvky: 374
- Registrován: 27 led 2019, 21:21
- Lookass
- Redaktor
- Příspěvky: 374
- Registrován: 27 led 2019, 21:21
-
- Redakční rada
- Příspěvky: 49463
- Registrován: 01 úno 2017, 08:58
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
nemajú pozmenenú geometriu vstupov?
COVID-19 nie je choroba, COVID-19 je globálny test inteligencie jedincov, spoločenstiev, národov a štátov.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
-
- Redakční rada
- Příspěvky: 49463
- Registrován: 01 úno 2017, 08:58
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
https://t.me/RVvoenkor/15462
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)Rusko nasadilo na Ukrajine roj stíhačiek Su-57, ktoré sú prepojené do jednotnej informačnej siete na ničenie zariadení protivzdušnej obrany
Ruské vzdušné sily uskutočnili operáciu na identifikáciu a zničenie cieľov protivzdušnej obrany Ukrajiny s formáciou štyroch najmodernejších stíhačiek Su-57 prepojených do informačnej siete prostredníctvom automatickej komunikácie v reálnom čase, prenosu údajov, navigačných a identifikačných systémov, čo zvyšuje bojové možnosti na identifikáciu a zničenie cieľov, uviedol zdroj pre RIAN.
COVID-19 nie je choroba, COVID-19 je globálny test inteligencie jedincov, spoločenstiev, národov a štátov.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
- Kalinac
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 9591
- Registrován: 24 úno 2017, 20:23
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Ve východním Rusku byly otevřeny nové závody, které rozšíří výrobní kapacity pro stíhačky Su-57
. .
V leteckém závodě v Komsomolsku na Amuru na ruském Dálném východě byly otevřeny nové provozy, které jsou přípravou na rozšíření výroby stíhacích letounů nové generace Su-57, jejichž sériová výroba probíhá od roku 2018 v nízkém rozsahu a z nichž je v současné době objednáno 70 kusů. Mezi novými zařízeními, která byla v rámci rozšíření vybudována, je zkušebna avioniky, palivový dok a zkušební stanice motorů, upřesnil první náměstek generálního ředitele Rostecu Vladimir Arťjakov: "UAC plní velkou státní zakázku: ministerstvo obrany potřebuje v příštích několika letech převzít 76 stíhaček Su-57. Abychom mohli vyrobit požadovaný počet letadel v požadované kvalitě a v termínu, přistoupili jsme k rozšíření a modernizaci výrobních zařízení. Již ve druhé polovině roku 2023 by měly nové prostory zkušební letové stanice KNAAZ přijmout první letouny." Výrobní zařízení bylo poprvé k vidění v srpnu 2020 a ukázalo mnohem vyšší kvalitu zpracování a lepší stealth schopnosti než individuálně stavěné prototypy a odhalilo použití pokročilých technologií včetně brýlí pro virtuální realitu. Nicméně schopnost ruského a dalších konkurenčních průmyslových odvětví držet krok s high-tech výrobními metodami používanými v čínských a amerických stíhacích programech, které v současnosti vedou v klíčových technologiích, byla zpochybněna.
Ruskému letectvu bylo dodáno šest stíhaček Su-57, které se účastnily bojů na Ukrajině, včetně úderných a potlačovacích rolí v protivzdušné obraně . Stíhací letoun představuje přímého nástupce letounu Su-27 Flanker, který byl v roce 1984, kdy byl poprvé dodán sovětskému letectvu, považován za zdaleka nejschopnější letoun všech vzdušných sil na světě. Hospodářský úpadek Ruska a pokles jeho technického sektoru a průmyslové základny po rozpadu Sovětského svazu zpozdily zavedení první letky stíhaček páté generace o několik desetiletí, přičemž se očekávalo, že SSSR bude mít tyto letouny ve výzbroji kolem roku 2003, ale Rusko dosud nevytvořilo jedinou plnohodnotnou jednotku. Rozšíření výroby by však mohlo umožnit stavbu Su-57 podobným nebo dokonce větším tempem než Su-35, který je v současné době nejschopnějším ruským stíhacím letounem pro boj ve vzduchu a který byl vyráběn tempem přibližně 12-14 kusů ročně. To by bylo stále mnohem méně než čínská produkce více než 30 stíhaček páté generace J-20 ročně nebo americká produkce více než 140 mnohem lehčích letounů F-35 ročně, ale mohlo by se to dále výrazně zvýšit, protože stíhačky čtvrté generace, jako jsou Su-30SM2, Su-34 a Su-35, budou postupně vyřazovány z výroby.
Letecký závod v Komsomolsku na Amuru dříve v Sovětském svazu vyráběl letouny Su-27, včetně jednotek dodaných do Číny, a v roce 1997 přešel na výrobu stíhaček Su-30, které byly výrazně upraveny podle čínských požadavků. Tato činnost pokračovala až do poloviny roku 2000 a vyvrcholila výrobou letounu Su-30MK2, jehož výzkumné a vývojové práce byly z velké části financovány zákazníkem, načež byl letoun úspěšně prodáván v zahraničí, a to v širokém rozsahu od Vietnamu po Venezuelu. Po výrobě prvních letounů Su-30 pro ruské letectvo, Su-30M2, přešel závod v roce 2010 opět na výrobu Su-35, které začaly být zařazovány do služby v roce 2014. Otevření výroby Su-57 znamená, že závod v současné době vyrábí dvě třídy stíhaček souběžně, ačkoli se očekává, že Su-35 bude z výroby vyřazen pravděpodobně kolem roku 2027, aby bylo možné využít ještě větší výrobní kapacity pro Su-57. Nejnovější rozšíření zařízení přichází v souvislosti s pokračujícími pracemi na řadě nových technologií pro Su-57. Před rokem 2025 se očekává integrace nových revolučních motorů Saturn 30, zatímco v současné době se vyvíjí také řada hypersonických a elektromagnetických zbraní a vylepšená nová avionika. Stíhací letoun již nyní disponuje několika unikátními klíčovými vlastnostmi, jako je laserová obrana, použití šestičlenných radarů a extrémní vytrvalost a stupeň manévrovatelnosti, které poskytují významné výhody oproti konkurenci.
https://militarywatchmagazine.com/artic ... production
. .
V leteckém závodě v Komsomolsku na Amuru na ruském Dálném východě byly otevřeny nové provozy, které jsou přípravou na rozšíření výroby stíhacích letounů nové generace Su-57, jejichž sériová výroba probíhá od roku 2018 v nízkém rozsahu a z nichž je v současné době objednáno 70 kusů. Mezi novými zařízeními, která byla v rámci rozšíření vybudována, je zkušebna avioniky, palivový dok a zkušební stanice motorů, upřesnil první náměstek generálního ředitele Rostecu Vladimir Arťjakov: "UAC plní velkou státní zakázku: ministerstvo obrany potřebuje v příštích několika letech převzít 76 stíhaček Su-57. Abychom mohli vyrobit požadovaný počet letadel v požadované kvalitě a v termínu, přistoupili jsme k rozšíření a modernizaci výrobních zařízení. Již ve druhé polovině roku 2023 by měly nové prostory zkušební letové stanice KNAAZ přijmout první letouny." Výrobní zařízení bylo poprvé k vidění v srpnu 2020 a ukázalo mnohem vyšší kvalitu zpracování a lepší stealth schopnosti než individuálně stavěné prototypy a odhalilo použití pokročilých technologií včetně brýlí pro virtuální realitu. Nicméně schopnost ruského a dalších konkurenčních průmyslových odvětví držet krok s high-tech výrobními metodami používanými v čínských a amerických stíhacích programech, které v současnosti vedou v klíčových technologiích, byla zpochybněna.
Ruskému letectvu bylo dodáno šest stíhaček Su-57, které se účastnily bojů na Ukrajině, včetně úderných a potlačovacích rolí v protivzdušné obraně . Stíhací letoun představuje přímého nástupce letounu Su-27 Flanker, který byl v roce 1984, kdy byl poprvé dodán sovětskému letectvu, považován za zdaleka nejschopnější letoun všech vzdušných sil na světě. Hospodářský úpadek Ruska a pokles jeho technického sektoru a průmyslové základny po rozpadu Sovětského svazu zpozdily zavedení první letky stíhaček páté generace o několik desetiletí, přičemž se očekávalo, že SSSR bude mít tyto letouny ve výzbroji kolem roku 2003, ale Rusko dosud nevytvořilo jedinou plnohodnotnou jednotku. Rozšíření výroby by však mohlo umožnit stavbu Su-57 podobným nebo dokonce větším tempem než Su-35, který je v současné době nejschopnějším ruským stíhacím letounem pro boj ve vzduchu a který byl vyráběn tempem přibližně 12-14 kusů ročně. To by bylo stále mnohem méně než čínská produkce více než 30 stíhaček páté generace J-20 ročně nebo americká produkce více než 140 mnohem lehčích letounů F-35 ročně, ale mohlo by se to dále výrazně zvýšit, protože stíhačky čtvrté generace, jako jsou Su-30SM2, Su-34 a Su-35, budou postupně vyřazovány z výroby.
Letecký závod v Komsomolsku na Amuru dříve v Sovětském svazu vyráběl letouny Su-27, včetně jednotek dodaných do Číny, a v roce 1997 přešel na výrobu stíhaček Su-30, které byly výrazně upraveny podle čínských požadavků. Tato činnost pokračovala až do poloviny roku 2000 a vyvrcholila výrobou letounu Su-30MK2, jehož výzkumné a vývojové práce byly z velké části financovány zákazníkem, načež byl letoun úspěšně prodáván v zahraničí, a to v širokém rozsahu od Vietnamu po Venezuelu. Po výrobě prvních letounů Su-30 pro ruské letectvo, Su-30M2, přešel závod v roce 2010 opět na výrobu Su-35, které začaly být zařazovány do služby v roce 2014. Otevření výroby Su-57 znamená, že závod v současné době vyrábí dvě třídy stíhaček souběžně, ačkoli se očekává, že Su-35 bude z výroby vyřazen pravděpodobně kolem roku 2027, aby bylo možné využít ještě větší výrobní kapacity pro Su-57. Nejnovější rozšíření zařízení přichází v souvislosti s pokračujícími pracemi na řadě nových technologií pro Su-57. Před rokem 2025 se očekává integrace nových revolučních motorů Saturn 30, zatímco v současné době se vyvíjí také řada hypersonických a elektromagnetických zbraní a vylepšená nová avionika. Stíhací letoun již nyní disponuje několika unikátními klíčovými vlastnostmi, jako je laserová obrana, použití šestičlenných radarů a extrémní vytrvalost a stupeň manévrovatelnosti, které poskytují významné výhody oproti konkurenci.
https://militarywatchmagazine.com/artic ... production
Pravda může být různá. Absolutní, relativní, částečná, úplná, krutá, sprostá, naprostá, veliká… A každý má tu svou.
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10866
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Modernizované lietadlo Suchoj Su-57 (Су-57) uskutočnilo svoj prvý let, oznámila spoločnosť Объединённая авиастроительная корпорация (ОАК).
"Lietadlo pilotoval skúšobný pilot konštrukčnej kancelárie Suchoj, Hrdina Ruskej federácie Sergej Bogdan (Сергей Богдан). Let trval 56 minút a prebehol bez problémov," uvádza sa v správe. Podľa OAK "sa na lietadle testuje komplex palubného vybavenia s rozšírenou funkčnosťou, inteligentnou podporou posádky a schopnosťou používať širokú škálu nových typov zbraní". Zdroj https://vk.com/wall-173678697_293082 / https://t.me/wingsofwar/14007 / https://vk.com/wall-123538639_3153328 / https://vk.com/wall-14964099_57709 / https://vk.com/wall-211699782_630 z 25.10.2022
Podľa posledného zdroja: Let prebehol v piatok 21.10.2022 na letisku ЛИИ им. М.М. Громова = známe Ramenskoje pri Moskve
Originál https://uacrussia.ru/ru/press-center/ne ... leta-su-57
"Lietadlo pilotoval skúšobný pilot konštrukčnej kancelárie Suchoj, Hrdina Ruskej federácie Sergej Bogdan (Сергей Богдан). Let trval 56 minút a prebehol bez problémov," uvádza sa v správe. Podľa OAK "sa na lietadle testuje komplex palubného vybavenia s rozšírenou funkčnosťou, inteligentnou podporou posádky a schopnosťou používať širokú škálu nových typov zbraní". Zdroj https://vk.com/wall-173678697_293082 / https://t.me/wingsofwar/14007 / https://vk.com/wall-123538639_3153328 / https://vk.com/wall-14964099_57709 / https://vk.com/wall-211699782_630 z 25.10.2022
Podľa posledného zdroja: Let prebehol v piatok 21.10.2022 na letisku ЛИИ им. М.М. Громова = známe Ramenskoje pri Moskve
Originál https://uacrussia.ru/ru/press-center/ne ... leta-su-57
-
- Redaktor
- Příspěvky: 56
- Registrován: 18 úno 2017, 11:53
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
A ako sa vyvíja situácia s tým novým motorom? Ktorý by už mal byť schopný super cruise?
„Tí, ktorí ovládajú prítomnosť, ovládajú minulosť a tí, ktorí ovládajú minulosť, ovládajú budúcnosť.“ — George Orwell
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9236
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: Suchoj Su-57 (T-50)
Žádnou novou informaci o tom, jak probíhají testy a zda už skončily, jsem nezaznamenal (ostatně za stávající situace by bylo divné, pokud by to Rusové prezentovali).
Jinak supercruise dosahuje Su-57 i s motory "první etapy" AL-41F1, jen to není těch 1,8M jako má být s Izdělije 30.
Ostatně supercruise dosahuje i Su-35S.
Jinak supercruise dosahuje Su-57 i s motory "první etapy" AL-41F1, jen to není těch 1,8M jako má být s Izdělije 30.
Ostatně supercruise dosahuje i Su-35S.
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire