
V utorok 14.03.2017 pri západnom pobreží Írska havaroval vrtuľník SAR S-92 so 4 ľuďmi na palube.
Zdroj http://www.verticalmag.com/news/irish-c ... our-board/
Zo rotorom trafil lano. Ktore bolo zavesene zo spodu vrtulnika na stoziar.WuVirr píše: ↑18 bře 2017, 13:20Pád vrtulníku. Nevím kde a kdy ani co se pokazilo, ale vypadá to docela nebezpečně
https://vk.com/video-42331_456239657?ha ... 3b7ae&hd=1
Streda 15.03.2017, Indické letectvo, lietadlo Su-30MKI úplne zničené po technickej poruche - obaja piloti sa bezpečne katapultovali, ale na zemi boli 3 ľudia zranený ..
Podle polského prokurátora přispěli k nehodě ve Smolensku Rusovépetrp píše: ↑03 dub 2017, 14:15Polsko obvinilo ruské dispečery z vyprovokování havárie Tu-154
Generální prokuratura Polska vznesla obvinění proti ruským dispečerům a „třetí osobě“ z úmyslného vyprovokování letecké nehody letadla Tu-154 bývalého polského prezidenta Lecha Kaczyńského u Smolenska. „Byly už shromážděny a v průběhu vyšetřování získány důkazy, které umožnily prokurátorům vypracovat nové obvinění na adresu leteckých dispečerů a také třetí osoby, která se nacházela ve věži pro řízení letů, ze záměrného vyprovokování katastrofy, která měla za následek smrt velkého množství lidí," řekl zástupce generálního prokurátora Polska Marek Poscenek na pondělní tiskové konferenci ve Varšavě.
Mezistátní letecký výbor zveřejnil v roce 2011 definitivní zprávu o výsledcích technického vyšetřování. Za bezprostřední příčinu pádu letadla bylo označeno rozhodnutí posádky odmítnout přistání na náhradním letišti a jako systémové příčiny byly uvedeny nedostatky v zabezpečení letu a v přípravě posádky.
https://cz.sputniknews.com/svet/2017040 ... ie-Tu-154/
PS: To už je na diagnózu...![]()
Zdroj http://www.aktuality.sk/clanok/464138/v ... -na-palubeNa juhovýchode Turecka sa zrútil dnes policajný vrtuľník s 12 ľuďmi na palube. Vrtuľník sa zrútil v provincii Tunceli. Podľa médií bola na palube skupina sudcov a policajtov.
To ložisko alebo tá zostava ložiska je väčšinou dodávaná ako komplet,nie je to prepravka s valčekmi ktoré niekto nastrká do klietky u výrobcu motorov.A ak by to bola taká sofistikovaná konštrukcia že by boli obežné dráhy priamo na rotore a v statore a vkladala by sa len klietka s valivími telieskami tak aj tak by im chodila asi tá klietka už s valčekmi osadená od výrobcu ložísk.Ale v tom prípade by mali problém s generálkami a "opravou uloženie=výmena ložísk".
Mohli nájsť klietky a zistili že len každý druhý priestor pre valček vykazoval opotrebenie.